Panowie po wczorajszych oględzinach coś nowego...Zdjąłem tę rurę do "drutowania". Nic już nie kumam.
1- rura łącząca IC z kolektorem ssącym od góry była tłusta w oleju > fotka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/033 ... 285a6.html
od dołu natomiast sucha jak pieprz.
2- kolektor ssący na wejściu usyfiony, ale też suchutki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e6 ... 45e7f.html
3- I teraz INTERCOOLER - zagadka - od góry suchy, w środku czyste żeberka, ale na dole już leży olej .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/794 ... 05258.html
Na tej fotce widoczny jest przewodzik dochodzący do wypustu na rurę - wcisnąłem ciut palucha i wyjąłem ubrudzonego w oleju. Jestem przekonany że z niego tracę olej sączący się do INTERCOOLERA.
Pytanko i prośba do doświadczonych - czy tak jest , jeśli tak, to jak się ratować?! Gdzie ten przewodzik się zaczyna i co ten olej przepuszcza? Acha podczas przgazowania przy 4tyś obrotów poleciało trochę niebieskiego jak z zajechanego benzyniaka.
PS. Przebieg sprawdzony 261tkm, kompresja na cylindrach : 33.1 35.1 33.9 33.5 35.3. autko zapier... bezbłędnie . Stan oleju między wymianami był zawsze bez zmian, nagle jakieś 2 tygodnie temu musiałem dolać ok 100ml / 2000km
ratunku...