kiedy wymieniałeś rozrząd? 550 to regulacja początku wtrysku, rozjeżdzają się sygnały z czujnika obrotów wału korbowego i wtryskiwacza sterującego na skutek rozciągnięcia paska, luźnego (luźnych) kół zębatych, celowego przyspieszenia początku wtrysku itp
czujnik wzniosu iglicy - uszkodzenie wtryskiwacza sterującego, może być to skutek zapowietrzenia układu paliwowego, awarii okablowania (często łamie się przewód/2 przewody niedalek wtyczki na ścianie grodziowej)
czujnik drogi przesuwu - pod deklem pompy, masz zapewne wytarty potencjometr, nie jest to pocieszająca informacja bo czeka Cię regeneracja/czyszczenie nastawnika co nie jest łatwe w przypadku potencjometrycznych (ja robię takie usługi na przykład, ale niewiele osób poradziło sobie z opracowaniem metody zdejmowania palca potencjometru wprasowanego w sworzeń),
generalnie pojeździj i zobacz czy 2 ostatnie z wymienionych przeze mnie błędów nie powrócą i sprawdź dokładnie ustawienie rozrządu i początku wtrysku (VAGiem).
_________________ Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO Audi A3 8L 1,9 TDI AHF Audi A6 C5 2,5TDI AKE Quattro manual
|