.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 00:09:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 AAT] co to za błędy
PostNapisane: 06.wrz.2009 19:40:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
witam
wyskoczył CHECK
po podłączeniu do komputera wyszedł wydruk
3 -Rozpoznano błędy
00550 017
Ustawienie rozpoczęcia momentu wtrysku
Odstępstwo od reguły

00541 006
Potencj. pomiaru drogi przesunięcia -G99
Wartość sygnału za duża
Usterka występująca sporadycznie

00542 027
Czujnik podniesienia iglicy wtrysk. -G80
Niedopuszczalna wartość sygnału
Usterka występująca sporadycznie

po zresetowaniu błędów

1-Rozpoznano usterkę
00550 017
Ustawienie rozpoczęcia momentu wtrysku
Odstępstwo od reguły
Usterka występująca sporadycznie

Jak zinterpretować te błędy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2009 20:45:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 18:43:23
Posty: 147
Lokalizacja: Wrocław
kiedy wymieniałeś rozrząd? 550 to regulacja początku wtrysku, rozjeżdzają się sygnały z czujnika obrotów wału korbowego i wtryskiwacza sterującego na skutek rozciągnięcia paska, luźnego (luźnych) kół zębatych, celowego przyspieszenia początku wtrysku itp

czujnik wzniosu iglicy - uszkodzenie wtryskiwacza sterującego, może być to skutek zapowietrzenia układu paliwowego, awarii okablowania (często łamie się przewód/2 przewody niedalek wtyczki na ścianie grodziowej)

czujnik drogi przesuwu - pod deklem pompy, masz zapewne wytarty potencjometr, nie jest to pocieszająca informacja bo czeka Cię regeneracja/czyszczenie nastawnika co nie jest łatwe w przypadku potencjometrycznych (ja robię takie usługi na przykład, ale niewiele osób poradziło sobie z opracowaniem metody zdejmowania palca potencjometru wprasowanego w sworzeń),

generalnie pojeździj i zobacz czy 2 ostatnie z wymienionych przeze mnie błędów nie powrócą i sprawdź dokładnie ustawienie rozrządu i początku wtrysku (VAGiem).

_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5TDI AKE Quattro manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2009 21:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
jest problem mianowicie dojezdzając do skrzyżowania na biegu gaśnie (nie zawsze) jeśli nie hamuje silnikiem jest wszystko w pożądku i nie gaśnie
zdarza się też że podczas przyspieszania szarpie bardzo gwałtownie
może to coś wam mówi
rozrząd robiłem 15tyś temu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2009 06:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 18:43:23
Posty: 147
Lokalizacja: Wrocław
bez sprawdzenia podstawowych rzeczy to tylko wróżenie z fusów. sprawdź samodzielnie przynajmniej te rzeczy, które możesz.

_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5TDI AKE Quattro manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: