Mauzer napisał(a):
widzę że to odemnie sie zaczęła dyskusja o kompie a więc...
Mauzer napisał(a):
ja tu widze gówniane podłącznie wiązki z silnikiem i osprzętem, załatw sobie wiązke taką jak ma być, podłącz dobrze masy i plusy.
specjalnie pominąłem kompa ponieważ jesteśmy na forum i tutaj możemy sobie tylko zgadywać a nie diagnozować z miernikiem w ręku.
...
a po drugie jak sie kolego Losiak nie zabierzesz porzadnie za auto to nie ma co ciągnąc tego tematu
![n :/](./images/smilies/005.gif)
albo elektryke masz zdrutowaną albo rzadkie przypadłości o których było wczesniej pisane w tym temacie, w v8 jesli brakuje iskry i wtrysku to niedziała czujnik poł. walu i basta - nic węcej tam się nie psuje uwierz! (a objawy to niepalenie na rozgrzanym silniku, czujnik traci na oporności pod wpływem temperatury)
Elektromechanikiem nie jestem wiec nie znam się dobrze na tym, tak więc pojechałem do jednego elektryka (w sumie fura była u niego ze 3 razy) niestety nic nie wykombinował pojechałem do drugiego i u niego wyszło że to czujnik położenia wału nie daje sygnału, ale jak już pisałem po podłączeniu drugiego czujnika w ręku i dając mu impuls metalowym prętem iskra się pokazuje. Podobno obydwaj elektrycy przejrzeli całą instalację i wszystko jest ok.
Na razie ciężko jest coś zdiagnozować bo ten efekt mam tylko w bardzo zimne noce. Dziś rano odpalił bez najmniejszego problemu.
W pewnym momencie miałem cichą nadzieje że samo mu przejdzie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)