.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 11:13:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 17:41:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
maciu napisał(a):
ando1414 napisał(a):
czyli jednak to nie te same (takie same) kompy?????


ando wiesz wogóle o czym piszesz? chyba te mrugacze ci zaszkodziły :P


jest nas na forum kilka osób z V8 - jeśli sądzicie, że nie ma znaczenia jak V8 jedzie i jaki siedzi w nim komp to faktycznie kierunki, fele itd... schodzą na daszy plan

maciu - nie wiem o czym piszę - jeśli mi temat naświetlisz będę dozgonnie wdzięczny :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 18:42:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
widzę że to odemnie sie zaczęła dyskusja o kompie a więc...

Mauzer napisał(a):
ja tu widze gówniane podłącznie wiązki z silnikiem i osprzętem, załatw sobie wiązke taką jak ma być, podłącz dobrze masy i plusy.

specjalnie pominąłem kompa ponieważ jesteśmy na forum i tutaj możemy sobie tylko zgadywać a nie diagnozować z miernikiem w ręku.
...
a po drugie jak sie kolego Losiak nie zabierzesz porzadnie za auto to nie ma co ciągnąc tego tematu :/ albo elektryke masz zdrutowaną albo rzadkie przypadłości o których było wczesniej pisane w tym temacie, w v8 jesli brakuje iskry i wtrysku to niedziała czujnik poł. walu i basta - nic węcej tam się nie psuje uwierz! (a objawy to niepalenie na rozgrzanym silniku, czujnik traci na oporności pod wpływem temperatury)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2009 20:10:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
widzę że to odemnie sie zaczęła dyskusja o kompie a więc...

Mauzer napisał(a):
ja tu widze gówniane podłącznie wiązki z silnikiem i osprzętem, załatw sobie wiązke taką jak ma być, podłącz dobrze masy i plusy.

specjalnie pominąłem kompa ponieważ jesteśmy na forum i tutaj możemy sobie tylko zgadywać a nie diagnozować z miernikiem w ręku.
...
a po drugie jak sie kolego Losiak nie zabierzesz porzadnie za auto to nie ma co ciągnąc tego tematu :/ albo elektryke masz zdrutowaną albo rzadkie przypadłości o których było wczesniej pisane w tym temacie, w v8 jesli brakuje iskry i wtrysku to niedziała czujnik poł. walu i basta - nic węcej tam się nie psuje uwierz! (a objawy to niepalenie na rozgrzanym silniku, czujnik traci na oporności pod wpływem temperatury)


Elektromechanikiem nie jestem wiec nie znam się dobrze na tym, tak więc pojechałem do jednego elektryka (w sumie fura była u niego ze 3 razy) niestety nic nie wykombinował pojechałem do drugiego i u niego wyszło że to czujnik położenia wału nie daje sygnału, ale jak już pisałem po podłączeniu drugiego czujnika w ręku i dając mu impuls metalowym prętem iskra się pokazuje. Podobno obydwaj elektrycy przejrzeli całą instalację i wszystko jest ok.
Na razie ciężko jest coś zdiagnozować bo ten efekt mam tylko w bardzo zimne noce. Dziś rano odpalił bez najmniejszego problemu.
W pewnym momencie miałem cichą nadzieje że samo mu przejdzie ;)

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 11:32:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
A więc problem rozwiązany.
Przez wiosnę, lato i jesień wszystko było ok ale jak tylko zaczęło się robić zimno, problem powrócił, więc dalej można było kombinować.
Okazało się że czujnik położenia wału daje zbyt mały impuls do komputera, więc jedynym problemem został pin na wieńcu podający sygnał do czujnika.
Niestety ponownie musiałem wyjąć silnik i okazało się że pin jest zbyt mocno wciśnięty w koło (delikatnie wystawał z drugiej strony) i przez to czujnik dawał zbyt słaby impuls do komputera.
Po wyciśnięciu go do prawidłowej pozycji fura odpala bardzo dobrze.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 11:45:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
szkoda że nie dało się już czujnikiem podregulować

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 11:48:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
No niestety czujnik jest ustawiony na stałe i niema regulacji.
Ale przynajmniej poćwiczyłem sobie wyciąganie i wkładanie silnika :D

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 20:25:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
maciu napisał(a):
szkoda że nie dało się już czujnikiem podregulować


dało się na 100% ale kolega wybrał droższą wersje :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 20:26:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Mauzer napisał(a):
maciu napisał(a):
szkoda że nie dało się już czujnikiem podregulować


dało się na 100% ale kolega wybrał droższą wersje :)


W jaki sposób ???? Bo ja tam żadnej regulacji nie widziałem.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 20:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
trzeba sobie było wyrezać regulacje :D ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 21:01:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Wiem że można by było przerobić obudowę czujników, ale ja wolałem mieć to tak jak fabryka przykazała.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2009 12:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no własnie zawsze można troszkę zebrać jak widać
wystarczy kawałek milimetra

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2009 12:48:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
E tam przynajmniej sobie poćwiczyłem wyjmowanie i wkładanie silnika ;)

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: