.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 14:15:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 22:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
a powiedz mi .. czy te problemy byly od kiedy auto kupiles? Jezeli tak to jak to sie stalo, ze przy wymianie rozrzadu mechanik nie zaniepokoil sie wysoka korekcja i odczuciowo mala moca i nie zagladnal pod pkrywy zaworow by ewentualne tam braki naprawic bez genereowania zbednej roboty?
Jezeli z autem dzieje sie zle jak przyspiesza pod 4 tys to dlaczego logi porobione sa do ok 3.5tys? Trzeby bylo piernikowi przypomniec mlode lata i go pogonic do odcinki?
Co to za auto? -to jak sadze po logach manual? - jaka buda (A4?) i czy q czy oska? (A6q idzie gorzej niz A4 oska...:diabel: )
masz auto, ktore gdy problemy sprawia to wymaga troche wiecej od mechanika (patrz na swoj przyklad: przy wymianie rozrzadu nie sprawdzono hydrauliki a byly jak sadze ku temu przeslanki, diagnosta co logowal zapomnial o 001S ja i zweryfikowaniu adaptacji...)
Pozostaje otrzec lzy i dzialac albo sprzedac jak stoi
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 08:36:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2006 08:04:37
Posty: 26
Lokalizacja: Aleksandrów-Kuj
To jest Audi A6 2003 rok - Ośka , skrzynia Manual...

Logi nie zapisały się do 4tyś/obr/min ponieważ auto podczas jazdy NIE CHCE WEJŚĆ DO ODCINKI....

Podczas logowania jechaliśmy na prostej długiej drodze ,możliwości dalszego rozpędzania były ale nie chce wchodzić podczas jazdy do odcinki.... W granicach 3500 - 3700 jest koniec.

Wogóle do 2300obr/min jakoś jedzie , natomiast wejście obrotów podczas jazdy od 2300 do 3000obr/min trwa jakieś 20 sekund , a powinno zająć góra 3 sekundy :)

Na postoju na biegu jałowym wejdzie do samej odcinki , natomiast podczas jazdy niestety NIE!!!

Samochód dostałem już w takim stanie w jakim jest... Rozliczka bezgotówkowa , odebrałem swój dług i to w dość dobrej cenie.
Możliwości Sprzedaży Nie Mam :) (długa historia)

Natomiast jeśli chodzi o zmiane rozrządu to powiem Ci że NIKT nie przypuszczał że wyjdzie taki problem z namierzeniem usterki mocy w aucie.
(w poprzednich naszych A6 [mieliśmy 3 sztuki] zazwyczaj padał przepływomierz lub inne małe cholerstwo ,więc nie przypuszczaliśmy że wyjdą takie perypetie)

Zmienialiśmy rozrząd mówiąc sobie "A później wymienimy jakiś czujnik lub przepływke i po robocie"

Poza tym przy wymiane rozrządu nie znaliśmy jeszcze logów , każdy myślał że sprawa będzie prostsza... (troche naiwne , wiem)

_________________
Celica Club Poland


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 09:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam,
dobra - czyli to kulawe auto w momencie zakupu o troche nieznanej histori/histerii :diabel: , ktore troche przypadkiem wpadlo w rece
W logach takiej max padaki VP44 nie widac (inne BFC maja z grubsza tak samo)

Ja bym zrobil tak
- opcje "adaptacje" i sprawdzil czy ktos tam nie podniosl 'widzianej dawki' (to latwa czynnosc i nie trzeba sie brudzic) by np ukryc cos, kombinowal by lepiej zapalalo, bawil sie etc.
- zlogowac 018S (to do pompy) i 004D+S (kat wtrydku - bo nie zrobiles) - jak wyzej bo nie trzeba sie brudzic
- koniecznie zlogowac 003,008,011 i 004 (moze byc w jednym logu po 2 ) do 4 tys!!!! (jezeli mu ciezko idzie w czasie jazdy zrob to na jedynce, z gorki, na holu, niech tesc biegnie za autem i go pcha :peace: ale zrob ale zrob!) - tam cos sie dzieje a to co logi pokazuja teraz to "do 3500"/czyli gdy jest wzglednie ok
=>logi do 4tys sa wazne bo moze to uwidocznic np "turbo nie laduje", "powietrze nie plynie", "kat wtrysku sie zacial na 6BTDC" itp

Wymienil filtr paliwa jak nie byl wymieniany (podobnie powitrza)

Teraz juz wieksze brudzenie
- sciagnal pokrywe zaworow + sprawdzenie stanu hydrauliki(dokladnie!!! czy nie pospadalo nic) oraz/przy okazji sprawdzenie symboli na wtryskach (jezeli jakis %^$# wymienil je na takie nie od tej odmiany V6TDI to wszystko mozliwe)
!tutaj uczul tescia ze pompe VP44 nie odpowietrza sie krecac rozrusznikiem bo ja uwalic mozecie!

jezeli nadal nic nie wyjdzie to pompa i wtryski do serwisu na sprawdzenie

Jezeli to nic nie zdradzi to juz po omacku (odkrecanie wydechu, turbo)

Jezeli to nic nie da to karnisterek z 5 litrami benzyny albo sprawdz w "gliniance" czy auto umie plywac :(
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 18:02:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2006 08:04:37
Posty: 26
Lokalizacja: Aleksandrów-Kuj
Problemu Nie Rozwiązałem , ale Dzisiaj z ciekawości podłączyłem sobie Vag-a i oto co moje oczy zobaczyły:

Obrazek

Czy możecie powiedzieć coś więcej na ten temat?? Znalazłem kilka wątków opisujących błąd 1318 , ale ciekaw jestem czy szukać dalej przyczyny braku mocy , czy nagle przyczyna sama się znalazła ?


Ps: Autem zrobiłem już 4 tysiące kilometrów - Olej w wciąż na poziomie , który był zaraz po zmianie... Nie kopci.

_________________
Celica Club Poland


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 18:12:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
blad sporadyczny sie kasuje i sprawdza czy powraca... po paru miechach zawsze pare sporadycznych wyskakuje (to norma w starych autach)
na przyszlosc: lepiej uzywac programow ross techu (vag-com) w ori angielskiej wersji... po prostu tlumaczenia na poslki kodow bledow to czasem dezinformacja ..pozatym jak widzisz pare bledow ma debilny opis z ktorego nic nie wynika - sciagnij wersje demo vag-coma i z tym softem probuj... ale bad kasuj i sprawdz czy powraca
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: