.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 10:47:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2011 16:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
mateu_sz napisał(a):
Odświeżam temat - bo auto zaczęło pracować po wizycie u mechanika niestety nie tak jak powinno, wymienił regulator ciśnienia (metalowa puszka przy mieszalniku) bo zaczął przeciekać przez odpowietrznik i ustawił mieszankę na śrubie CO, chyba na maxa bo kopci nieźle a i tak silnik pracuje jakby na 4,5 gara. Szarpie, nie wchodzi płynie na obroty czyli lipa. Mechanik stwierdził również że na 5-tym wyjściu z rozdzielacza jest niskie ciśnienie. Więc wykręciłem przewód z rozdzielacza na chodzącym silniku i zauważyłem że silnik wogule nie zareagował, później zrobiłem to samo z 4-tym i też się nic nie zmieniło, dopiero zauważalna reakcja była jeśli poluzowałem jeden z trzech pozostałych przewodów dopiero wtedy auto wyraźnie reagowało i teraz ciekawostka - jak wykręciłem na początku przewód paliwowy z tego 5-tego to zauważyłem że on "wysysa" paliwo z mieszalnika, po przyłożeniu palca cały czas czułem że ssie na pozostałych czterech takiego czegoś nie było, więc miło by było koledzy gdyby mi ktoś to wyjaśnił.


uporales sie z tematem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2011 23:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2011 21:08:55
Posty: 17
Lokalizacja: mazury
Wyjąłem wtryskiwacze na "wierzch", uruchomiłem pompkę paliwa i wyszło, że jeden wtryskiwacz nie pracuje - wymieniłem go i oringi i auto ożyło! Niestety okazało się, że spala olbrzymie ilości paliwa i że to nie była wina zapieczonego wtryskiwacza (to rozdzielacz nie podaje paliwa z tego wyjścia) a zużytych oringów czyli nieszczelnego dolotu. Jeden z forumowiczów zaproponował, że jesli zacisnę waz-a który zasila krokowca to autko powinno zamilknąć a u mnie dalej pracuje chociaż ciężej i słychać wyraźnie że ssie lewe powietrze co zapewne wpływa na duże spalanie. Więc jak wszyscy twierdzą szczelność dolotu jest rzeczą priorytetową i nie podlega dyskusji. U mnie to lewe powietrze prawdopodobnie zasysane jest przez waz-a który jest pomiędzy krokowcem a kolektorem ssącym a już był robiony dwa razy, więc chyba zamówię nowy. Pozdrawiam wszystkich którzy pomogli, to właśnie dzięki wam to auto śmiga, teraz to już tylko kosmetyka - mam nadzieje ;)

_________________
Audi 100 C4 2.3 Kat AAR KE-Jetronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron