mateu_sz napisał(a):
Odświeżam temat - bo auto zaczęło pracować po wizycie u mechanika niestety nie tak jak powinno, wymienił regulator ciśnienia (metalowa puszka przy mieszalniku) bo zaczął przeciekać przez odpowietrznik i ustawił mieszankę na śrubie CO, chyba na maxa bo kopci nieźle a i tak silnik pracuje jakby na 4,5 gara. Szarpie, nie wchodzi płynie na obroty czyli lipa. Mechanik stwierdził również że na 5-tym wyjściu z rozdzielacza jest niskie ciśnienie. Więc wykręciłem przewód z rozdzielacza na chodzącym silniku i zauważyłem że silnik wogule nie zareagował, później zrobiłem to samo z 4-tym i też się nic nie zmieniło, dopiero zauważalna reakcja była jeśli poluzowałem jeden z trzech pozostałych przewodów dopiero wtedy auto wyraźnie reagowało i teraz ciekawostka - jak wykręciłem na początku przewód paliwowy z tego 5-tego to zauważyłem że on "wysysa" paliwo z mieszalnika, po przyłożeniu palca cały czas czułem że ssie na pozostałych czterech takiego czegoś nie było, więc miło by było koledzy gdyby mi ktoś to wyjaśnił.
uporales sie z tematem?