photokom napisał(a):
Jak przestawić te obroty biegu jałowego na niższe?
w adaptacjach (w szukaj namierzysz) - tylko przestawiasz je tylko wtefy jak byly przestawione na wieksze!!! (obstawiam, ze nie sa - wiec ogranicz sie do weryfikacji chwilowo)
photokom napisał(a):
Kąt wtrysku ustawiłem na około 1ATDC zgodnie z zaleceniami wyczytanymi z forum.
zapytaj sie tych co tak radzili jezeli kat optymalny w kazdym przypadku jest 1ATDC to dlaczego Twoje ECU probuje ciagle wysterowac inny kat? Czy inzynierowie audi/vw to kretyni czy jednak w teorii o 1ATDC cos sie kupy nie trzyma?
photokom napisał(a):
Więc nie ma problemu z przestawieniem na 2 ATDC

10 min roboty

a po co chesz so brudzic jezeli masz wartosc poprawna? Jezeli jednka sie nudzisz to prosba bys zlogowal po ustawieniu 004S, 001S, 013S, 014S (tylko z mojej niezdrowej ciekawosci: czy spadnie dawka, czy spadna korekcje, czy zmieni sie zadany przez ECU kat wtrysku - przed zmiana zloguj ponownie 001S by potwierdzic obecne wartosci....)
Pozdrawiam,
Przemek