spikelee84 napisał(a):
Witam jestem (coraz mniej niestety) szczesliwym posiadaczem Audi 200 2.1T quattro (KG) wersja TRESER i mam nastepujacy problem auto caly czas zalewa, znajomi mechanicy ktorzy spedzili nad nim juz tyle czasu ze moznaby je rozlozyc i zlozyc

postawili diagnoze ze waqlniety jest przeplywomierz. Mam okazje kupic przeplywomierz razem z rozdzielaczem z tym ze sprzedajacy zaznaczyl ze rozdzielacz jest uszkodzony na skutem zaciagniecia kiedys syfu z baku- tak sie konczy jazda na rezerwie- zastanawiam się czy wobec tego warto ryzykowac i zakupic ten przeplywomierz czy istnieje duza szansa ze ten"syf" uszkodzil rowniez i ta czesc? Bardzo prosze o pomoc poniewaz czas przywracania tego samochodu do zycia powoli przestaje liczyc w miesiacach....
Napisz coś więcej o tym zalewaniu - opisz objawy, czy zalewa dopiero po nagrzaniu etc. Można ustawić wolne obroty i prawidłową zawartość CO w spalinach ?
Czy na 100% nie ma żadnej nieszczelności w dolocie ?
Sprawność przepływomierza moża sprawdzić wizualnie - jeśli klapa jest prosta i w spoczynkowym położeniu znajduje się w granicach tolerancji (wg naklejki, która jest na niej przylepiona) to na 99% jest ok. Także jeśli auto nie posiada LPG, to raczej też skłaniałbym się ku części paliwowej ale nie napisałeś tu nic, co dało by możliwość podedukowania.
P.S. K-jetronic pasuje także z początkowo produkowanych silników MC (wyznacznikiem są gwinty przewodów paliwowych w rozdzielaczu - muszą być tego samego rozmiaru), więc gdyby trafił Ci się taki ze sprawnego auta to możesz spróbować (tylko kupuj razem z regulatorem termicznym umieszczonym na bloku silnika).