.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 22:07:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [200 2.1t quattro KG] zalewa silnik
PostNapisane: 12.mar.2012 19:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nie ma możliwości żeby rozwalić przepływkę w ten sposób, może przepływka nie musi być koniecznie z tego silnika, szukasz po nr części


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2.1t quattro KG] zalewa silnik
PostNapisane: 12.mar.2012 23:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a na zimnym jak odpalasz to jest w miare ok dawka paliwa?

Może jest uszkodzony regulator termiczny i niepotrzebnie utrzymuje caly czas niskie cisnienie korekcyjne nad tłoczkiem rozdzielacza, pomimo, ze silnik sie nagrzał. układ paliwowy jest cały czas tak jakby w stanie ssania.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2.1t quattro KG] zalewa silnik
PostNapisane: 13.mar.2012 13:54:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Reasumując kolego jesteś kolejnym naiwniakiem który uwierzył że kupi tanią rakietę.
O tym silniku na forum było multum
a kilku z nas w tym ja wsadziło w taką maszynę po kilkanaście tysięcy bez rezultatu
Tak jak pisze Lukasik zacznij od regulatora termicznego, ale nowego i tak nie kupisz a używki w 90 % przypadków są walnięte
Poza tym innych przyczyn może być tak dużo że nawet nie chce mi się pisać
wpisz w szukajkę i wypadnie Ci niemal wszystko o tej maszynie.

P.S. I znowu przypomniał mi się Potiomkin oby jego dusza szczezła w piekle
fuj tfu tfu tfu

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2.1t quattro KG] zalewa silnik
PostNapisane: 13.mar.2012 14:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
Trochę OT

@Buba czyli twierdzisz, że nie znasz speca w PL od tego typu silnika? :galy: bo wiadomo, 2.5tdi v6 też jest specyficzny, ale są spece od tego. a jak jest w tym przypadku?

END OT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2.1t quattro KG] zalewa silnik
PostNapisane: 13.mar.2012 22:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
mamy kilku speców na forum
problem polega na tym że to niewdzięczny silnik wymagający sporych nakładów finansowych
w dodatku bez pewności zwycięstwa
jedyną drogą, moim zdaniem , dla 10 v to droga Emtego czyli wywalenie podłego KJ eta i wpakowanie np. wemsa
uwierz mi że próba reanimacji to strata kasy i czasu
a co do speców hmmmmmm nie zdążyłeś się już przekonać ?? Większość panów Kaziów nie ma o tym aucie zielonego pojęcia i może tylko zaszkodzić.
Ratuj się chłopakami z forum. Popytaj Emtego, Lukasika czy Lysego B2
Ja mam tylko jedną radę :
UCIEKAJ od sztrucla to zaoszczędzisz kasę (to moje własne doświadczenia ale możesz zapytać np. Nudasa który jak Emte jest z krakowskiej ekipy i co nieco wie na ten temat

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2.1t quattro KG] zalewa silnik
PostNapisane: 14.mar.2012 19:25:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
spikelee84 napisał(a):
Witam jestem (coraz mniej niestety) szczesliwym posiadaczem Audi 200 2.1T quattro (KG) wersja TRESER i mam nastepujacy problem auto caly czas zalewa, znajomi mechanicy ktorzy spedzili nad nim juz tyle czasu ze moznaby je rozlozyc i zlozyc ;) postawili diagnoze ze waqlniety jest przeplywomierz. Mam okazje kupic przeplywomierz razem z rozdzielaczem z tym ze sprzedajacy zaznaczyl ze rozdzielacz jest uszkodzony na skutem zaciagniecia kiedys syfu z baku- tak sie konczy jazda na rezerwie- zastanawiam się czy wobec tego warto ryzykowac i zakupic ten przeplywomierz czy istnieje duza szansa ze ten"syf" uszkodzil rowniez i ta czesc? Bardzo prosze o pomoc poniewaz czas przywracania tego samochodu do zycia powoli przestaje liczyc w miesiacach....

Napisz coś więcej o tym zalewaniu - opisz objawy, czy zalewa dopiero po nagrzaniu etc. Można ustawić wolne obroty i prawidłową zawartość CO w spalinach ?
Czy na 100% nie ma żadnej nieszczelności w dolocie ?
Sprawność przepływomierza moża sprawdzić wizualnie - jeśli klapa jest prosta i w spoczynkowym położeniu znajduje się w granicach tolerancji (wg naklejki, która jest na niej przylepiona) to na 99% jest ok. Także jeśli auto nie posiada LPG, to raczej też skłaniałbym się ku części paliwowej ale nie napisałeś tu nic, co dało by możliwość podedukowania.

P.S. K-jetronic pasuje także z początkowo produkowanych silników MC (wyznacznikiem są gwinty przewodów paliwowych w rozdzielaczu - muszą być tego samego rozmiaru), więc gdyby trafił Ci się taki ze sprawnego auta to możesz spróbować (tylko kupuj razem z regulatorem termicznym umieszczonym na bloku silnika).

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: