Tak pytałem o ten korek bo dosyć luźno się odkręca (w porównaniu do korka od oleju), na zimnym silniku, na ciepłym oczywiście nie sprawdzałem.
Cybanty osobiscie sam dokrecał mechanik zeby bylo szczelnie. Te rurki wtedy też dokładnie sprawdział. I sam mechanik mój nie wie co to dokładnie może być. Powiedział ze to możę być mnóstwo rzeczy i ze to jak szukanie igły w stogu siana, ale mnie to trapi trochę. A co do króćców - to niestety nie wiem co to jest ;/ możesz jakoś wytłumaczyć, ja się niestety w ogóle nie znam na silnikach.
Pompa wody jest nowa zamontowana. To na pewno nie będzie to. I jest pod osłoną.
Co do nagrzewnicy - chodzi o te dywaniki na których mam nogi podczas jazdy? Pod nimi nie jest mokro a jeśli chodzi o konsole to nie wiem jak sprawdzić. I te kroćce nagrzewnicy też nie wiem jak sprawdzić nie wiem gdzie ich szukać nawet.
Masz moze jakies bardzo wyraźne zdjęcie silnika na którym mógłbyś zaznaczyć czerwonymi kropkami w paincie czy innym programie co mam sprawdzić? Nie ogarniam tego wcale.
Czyli mówisz ze uszczelka pod głowicą to na pewno nie jest?
http://www.youtube.com/watch?v=UGeXo4ghFzg coś takiego by było - tak cały czas by miał kopcic? bo u mnie pojdzie troche takiego białego przy samym odpaleniu ale pozniej zaraz znika. No i jak jest zimno to też mozna taki efekt kopcenia z rury zauwazyc ale przecież wszystkie auta tak mają ze kopcą z rury trochę.