jak czesto wymieniasz olej w skrzyni ? To samo mialem kilka lat temu, wymienilem pol czesci w samochodzie i to nic nie pomoglo, nadal bylo szarpanie jak silnik chodzil w P czy N
skrzynia w tipie caly czas chodzi , olej jest wymieniany pod cisniem w torque converter , olej po jakims casie zaczyna tracic swoja wartosc , i nie jest plynny jezeli duzo cholujesz ,
kilka lat temu klient mial Audi A6 z tipem , i mowil ze mial ten sam problem potem skrzynia zaczela mu zle chodzi dal do naprawy i te wszystki objawy zniknely , zadzownilem do ZF
http://www.zf.com/eu/content/pl/poland/ ... vices.htmlrozmiawialem z gosciem na temat moje skrzyni, wypytal mi sie co wymienilem w samchodzie i potem zapytal mi sie kiedy ostatnio wymienilem olej i filter w skrzyni mialem wtedy 155000 km i duzo przyczepy uzywalem, Audi mowi ze nie trzeba wymieniac , ZF powiedzial ze powinno sie wymieniac co 80-100 tys km na nowy olej i filter , inaczej skrzynia nawali pierwsze co pojdzie to torque converter i pierwsze objawy to wlasnie to co masz silnik szarpie na wolnych obrotach ,
po tym telefonie kupilem nowy filter i olej i jak wymienilem co ten orginaly olej byl czarny, na dnie miski byl okolo pol centymetra blota starego oleju , wymienilem olej i filter po pierwsze jezdzie te objawy mi zniknely silnik rowno chodzil na kazdym biegu , potem jeszcze raz wymienilem olej tylko po 10 tys km bo nie da sie wymienic wszystkiego naraz czesc siedzi w torque converter , nie mam problemu teraz ma 260 tys km, wymienilem nie dawno olej i filter i nie mam zadnych problemow