Dzisiaj złożyłem i odpaliłem auto. Kolektor od AAH, a zamiast oryginalnego krokowca wstawiłem dwa króćce 16 mm. Między nimi pracuje krokowiec 4-pinowy od instalacji LPG II generacji Autronic. Czujnik temperatury powietrza wkręciłem w kanał kolektora, mniej więcej w tym samym miejscu co oryginał - grubość ścianki kolektora około 4 mm zupełnie wystarczyła do nagwintowania. Zdemontowałem też sekwencję (proszę mnie nie bić

) i założyłem BLOS-a. Jeśli znajdę chwilę, to jutro albo w poniedziałek regulacje i testy drogowe. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne, silnik ma o wiele zdrowszy dźwięk

. Po odpaleniu przez chwile szukał swoich obrotów, ale zaraz się uspokoił i bardzo ładnie wyregulował na około 1000 rpm (zimny jeszcze był, więc miał prawo). Przy kolejnych odpaleniach obroty już były OK.
Pozdrawiam