Witam wszystkich!
Auto: A6 C5 2,5TDI, silnik AFB - wieczorem wjechało do garażu, z rana silnik już nie odpalił.
VAG pokazał masę błędów, na podstawie których mechanik stwierdził uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej, po czym sterownik pojechał do naprawy. Niestety nic to nie dało, w dalszym ciągu silnik nie odpala. Do auta zaglądało już kilku różnych "mechaników" i wszyscy rozkładając ręce twierdzą jednogłośnie, że nie opłaca się go naprawiać

.
Obecnie VAG pokazuje takie oto błędy:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 907 401 AE
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D70
Software Coding: 01012
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N074939 AUZ7Z0Y1630400
7 Faults Found:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
01126 - Engine Speed Signal
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
27-00 - Implausible Signal
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
00546 - Data wiring faulty
35-10 - - - Intermittent
Może da się coś wywnioskować z tej listy usterek? Co może być przyczyną, że silnik nie odpala? Na co zwrócić szczególną uwagę? Auto nie jest moje, jednak chciałbym jakoś pomóc znajomemu. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.