mr_answer napisał(a):
Właśnie ostatnio przegląd rejestracyjny przechodził i niby wszystko ok... Zawieszenie całe zrobione, poduchy 4 są nowe, przód zawieszenie zrobiony. Tył ponoć jest ok. Ale dodatkowo, jak się jedzie w normalnych warunkach i droga pozostawia wiele do życzenia w kwestii jakości to tyłem jakby bujało na boki często na wybojach (pewnie jakieś wahacze z tyłu, ale na przeglądzie niby wyszło, że jest wszystko ok). Ale to "ślizganie" na mokrym dopiero ostatnio się pojawiło.
Fakt faktem, że pompa wspomagania zaczęła wyć ale jeszcze nie cieknie. Czy to może mieć wpływ na te uślizgi? Kiedyś już wymieniałem pompę wspomagania ale takie objawy nie występowały. Albo to wina zimówek... Zobaczymy czy po założeniu letnich będzie wszystko ok.
Na tych testach w stacji diagnostycznej to 3/4 amorków wychodzi ze jest petarda a tym czasem po wymontowaniu w wiekszosci przypadków okazywało sie ze z amorków zostały pompki

Jesli twoje quattro jest niestabilne w zakretach a powinno isc jak po szynach to na bank amorki powiedziały papa...Najlepszy efekt uzyskasz po wymianie wszystkich czterech.
Jak masz uslizg kół to ESP zaczyna reagować? Pompa wspomagania nie ma w tym momencie znaczenia ale dobrze jak by nie wyła
