bloku napisał(a):
Gdzieś ucieka zapłon. Co widać po czasie wtrysku jak i korekcie po stukowcu. Przepływka działa prawidłowo.
P.S. Drookash dla naszych pieców wartość szczytowa dla przepływki to 320g/s w przypadku manuala i 280g/s dla tipa.
Hmmm a skąd wiesz, że 320 dla manuala ? Wiesz jaka by była moc takiej V8 ?

Ja bym to tak czytał : że cofa zapłon to nie znaczy, że wypada iskra

Cofanie widać ale to jest MINIMALNA korekta... przy doładowanym 1.8T z kulawym softem obserwowałem ostatnio 10-20 stopni a nie niecałe 2
Cofa tylko przy zmianie biegów... gdyby cofał w okolicach od 5000rpm i wyżej... to by świadczyło, że gdzieś ta iskra czy kompresja jednak ucieka.
Inne przyczyny - złe paliwo, wtrysk, ale też i świeca... i jak napisał Bloku - cewka.
Czas wtrysku ? Przecież zestawiając to z rpm widać ewidentnie że tip zmieniał biegi czyli przymykał przepustnicę a tym samym zamykał wtryski... Jak siedzi TIP to przepływkę czyta ASB i po CAN-H wydaje polecenia do silnika. Przepustnicą steruje ECU, a pedał gazu czyta również ASB - włącznie z kick-buttonem pod pedałem.
Co myślisz Bloku ?
