Użytkownik |
 |
Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
|
1. Słyszałem o takich wypadkach, nawet w AFN`ie ale nigdy z tym żeby taka awaria przestawiła napęd rozrządu. 2. Jeśli rzeczywiście doszło do kolizji tłoków z zaworami czeka Cię remont głowicy. Nie będą to kwoty, które zwalą z nóg o ile nie pogięło korb - po zdjęciu czapki można powyższe zweryfikować. 3. Pod żadnym pozorem nie uruchamiać silnika. Sprawdzić ustawienie napędu rozrządu na znakach, jeśli nic się nie przestawiło, naprawić co tam się rozleciało, odpalić i jeździć. Jeśli przestawiło - mechanik zna dalsze procedury. Być może przestawiło tylko na pasku napędu pompy wtryskowej ...
Bieg przy okazji nie wyskoczył?
_________________ A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm A4 AVG quattro - już nieseryjne. Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm
|
|