.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 01:21:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T]O jakich oznaczeniach były silniki do 2.2 turbo ??
PostNapisane: 11.gru.2003 12:02:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 01:30:42
Posty: 32
Lokalizacja: WROCŁAW
W moim jest KG wcześniej był MC, jakie jeszcze ?? potrzebuje oznaczenia literowe bo jestem właśnie w trakcie szukania do mojej niuni silnika i sie zastanawiam czy pasuja do niej tylko od turbo ?
Kto wie niech pomoże.
Dzieki

_________________
Audi AVANT A6 C4 2.5 TDI 140 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2003 12:07:17 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Zajrzyj tutaj:
http://www.wotan-ag.de/deu/Ausw_Fzg.htm

Albo tutaj:
http://www.audi-club.kiev.ua/all-audi-engines.html

bo nie chce mi się pisać ;)

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2003 12:24:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
MC - 165KM
KG - 183KM
1B - 200KM
2B - 190KM (chyba tylko automat)
3B - 220KM

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2003 17:46:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
piotr napisał(a):
MC - 165KM
KG - 183KM
1B - 200KM
2B - 190KM (chyba tylko automat)
3B - 220KM


a gdzie S2, RS2? :)

ABY S2
ADU RS2
KH 200

KG przynajmniej w katalogu SACHSa jest jako 2.1 turbo

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2003 19:33:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
eomaciu napisał(a):
....a gdzie S2, RS2? :).......


Widzisz, ja mam zboczenie posiadacza A200 i wymieniłem tylko silniki montowane w niej....a jakoś zupełnie zapomniałem o S4 i innych :) tak jakoś wyszło. ale naprawiłeś moje niedociągnięcie.

PS. Jest jeszcze AAN - 230KM ;) w S4

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2003 20:34:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeszcze silnik JY i niby 182 KM tak jak KG, ale na prawdę było ok 175 KM. Silniki KG były też z katalizatorem i też nie miały 182 KM.
Ja mam - miałem do wczoraj silnik KG 182 KM bez kata i teraz mam MC na osprzęcie KG i po kapitalnym remoncie...nigdy tak moja furka nie latała...jestem zachwycony :diabel:
Jeżeli chcesz idealny silnik to dzwoń do p. Koraszewskiego. Może jeszcze ma WX 200 KM z modelu UrQ. Stan idealny, bardzo mały przebieg i małe zużycie...nr tel. na priv.
Osobiście polecam Ci szukać...KG. Ewentualnie MC. Różnią sie pojemnością i stopniem sprężania 2144 i 8,8:1 (KG), 2226 i 7,8:1 (MC). Nie przejmuj się tym. Różnią się jednym czujnikiem temperatury, takim na jeden kabelek pod pompą wspomagania (inna długość). MC ma dodatkowo jeden przy misce olejowej - zapomnij o nim i nie ma jednego czujnika temp cieczy z tyłu głowicy - jest zaślepka, trzeba przełożyć. Największy i jedyny kłopot jest w uchwycie na filtry z termostatem. Różnią się zamocowaniem. MC śruba, KG rurka i nakrętka. Wykręcałem tą rurkę godzinę, a to po to, bo nie pasują krućce do chłodnicy oleju i całe te ustrojstwo trzeba zostawić z KG. Reszta pasuje i przy regulacji musisz tylko inaczej ustawić zapłon bo różnią się czasy wałków rozrządu. Piękna zabawa. Polecam. Wszystko robłem z kolegą - mechanikienm z zamiłowania :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2003 07:36:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Kefir. A jak z przekladka skrzyni? Podlaczaczyles predkosciomierz?

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2003 15:24:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Prędkościomierz (zmiana starego napędu linki na kontaktron), to bardzo prosta sprawa. am gotowy materiał na stronę. Wrzucę wieczorem lub rano. Ale tak w skrócie :
należy odkręcić lewą flanszę, wyciągnąć simering, wyjąć delikatnie kółko magnesowe (z nowszej skrzyni), wyjąć uchwyt trzymający czujnik kontaktronowy. Wszystko bez żadnych młotków wychodzi. Teraz w starszej skrzyni - flansza, simering, zębatka (delikatnie) i przekładnia ze ślimakiem. W nowszej skrzyni jest gwint do wkręcenia uchwytu ślimaka.
Szczegóły na stronie + fotki średniej jakości i rysunki z Etki :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: