Jeszcze silnik JY i niby 182 KM tak jak KG, ale na prawdę było ok 175 KM. Silniki KG były też z katalizatorem i też nie miały 182 KM.
Ja mam - miałem do wczoraj silnik KG 182 KM bez kata i teraz mam MC na osprzęcie KG i po kapitalnym remoncie...nigdy tak moja furka nie latała...jestem zachwycony
Jeżeli chcesz idealny silnik to dzwoń do p. Koraszewskiego. Może jeszcze ma WX 200 KM z modelu UrQ. Stan idealny, bardzo mały przebieg i małe zużycie...nr tel. na priv.
Osobiście polecam Ci szukać...KG. Ewentualnie MC. Różnią sie pojemnością i stopniem sprężania 2144 i 8,8:1 (KG), 2226 i 7,8:1 (MC). Nie przejmuj się tym. Różnią się jednym czujnikiem temperatury, takim na jeden kabelek pod pompą wspomagania (inna długość). MC ma dodatkowo jeden przy misce olejowej - zapomnij o nim i nie ma jednego czujnika temp cieczy z tyłu głowicy - jest zaślepka, trzeba przełożyć. Największy i jedyny kłopot jest w uchwycie na filtry z termostatem. Różnią się zamocowaniem. MC śruba, KG rurka i nakrętka. Wykręcałem tą rurkę godzinę, a to po to, bo nie pasują krućce do chłodnicy oleju i całe te ustrojstwo trzeba zostawić z KG. Reszta pasuje i przy regulacji musisz tylko inaczej ustawić zapłon bo różnią się czasy wałków rozrządu. Piękna zabawa. Polecam. Wszystko robłem z kolegą - mechanikienm z zamiłowania