.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 12:15:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 15:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2006 18:28:30
Posty: 77
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Przyszła mi do głowy jescze jedna rzecz. Jak przekręcasz kluczyk to słyszysz jak zaczyna pracować pompka paliwa? Jak miałem walnięty modół zapłonowy to nie podawał pierwszego "strzału", po wymianie modółu pierwsze co zauważyłem to to że po przekręceniu kluczyka na 1s załancza się pompka. A jak chcesz sprawdzić czy nie spierdziela Ci ciśnienie z układu to weź rano odkręć regulator z boku rozdzielacza - powinna siknąć waha, przynajmniej u mnie tak było.

_________________
B3 1.8 JN 8/100 + 2litry oleju (lubi tłusto)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 18:07:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Diagnoza mechanika - spadek ciśnienia paliwa po postoju auta.
Zalecenia - wymiana pompy paliwa.
Wobec powyższego dla pewności mam pytanie:
- czy faktycznie konieczna jest wymiana pompy a nie zasobnika akumulacyjnego
- jakie ciśnienie winna dawać zdrowa pompa
- jak oceniacie wartość pomp paliwa dostępnych na allegro (nówka cholernie kosztowna), czy ktoś może się podzielić doświadczeniami?

P.S.
SonGoMan czekam na obiecane fotki

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 06:01:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2006 18:28:30
Posty: 77
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Na chwile obecną to i ja sobie poczekam - urwane gumy wózka, w sobote rano mało nie wylądowaliśmy w rowie, prowadziła żona bo ja ciągnąłem dwie zmiany i zaraz potem w długą do teściów, kilka kilometrów przed celem w jakiejś wiosce wóz zaczą być "narowisty" to jest skakał jak głupi a potem dał dyla w prawo - była niezła jazda... dwa elementy gumowo metalowe wózka (tylne) zerwane i wyrwana śruba mocująca z prawej strony - za kempnem w kierunku katowic drogowcy remontują nawieżchnie, wyjeb... ali tam garby w kosmos skakaliśmy z żoną jak w ruskim parku, a tir przed nami mało sie nie wykolebał. A i do tematu dochodzi wymiana skrzywionego prawego amortyzatora - mechanior się przeżegnał i powiedział "wpadnij pan w sobote" tak więc wóz jest prawie 200km z tąd a ja rozbijam się pożyczonym od teściów kaszlem.... Ciekawe na ile mnie podliczy, w każym razie biorę fakturę i wysyłam ją do rozpaczenia kompetentnym władzom.... ch. im w d.

Co do pompy ja kupiłem całą płytke na giełdzie za 100PLN, gość sprawdził ją przy mnie i działała

_________________
B3 1.8 JN 8/100 + 2litry oleju (lubi tłusto)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 07:09:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
manius_29 napisał(a):
Diagnoza mechanika - spadek ciśnienia paliwa po postoju auta.
Zalecenia - wymiana pompy paliwa.
Wobec powyższego dla pewności mam pytanie:
- czy faktycznie konieczna jest wymiana pompy a nie zasobnika akumulacyjnego
- jakie ciśnienie winna dawać zdrowa pompa
- jak oceniacie wartość pomp paliwa dostępnych na allegro (nówka cholernie kosztowna), czy ktoś może się podzielić doświadczeniami?

P.S.
SonGoMan czekam na obiecane fotki


Ja wlaśnie założyłem zamiennik (co prawda nie z allegro ale taki sam). Musiałem ponieważ oryginał do mojego koło 1500 zł :( Powiem jedno, działa. Kulturą pracy DALEKO odbiega od oryginału (jak np. disel 1Z od V6 2,5TDI). Jest zdecydowanie głośniejsza niż stara umierająca pompa. Strasznie mnie to drażni i muszę coś z tym zrobić, jakieś wygłuszenie. Inne parametry zbliżone do oryginału. Auto jest trochę mniej zrywne (minimalnie mniejsze ciśnienie ?) ale osiąga większa prędkość max. (większa wydajność ? Ale to ze względu na padająca starą pompę). Jak z trwałością to niewiem ponieważ mam ją 2 dni. Jeśli twoja nie osiąga tak astronomicznych cen jak moja to bym wybrał oryginał.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 08:26:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
moja też niestety nie jest tania, orginalna w ASO - 1200zł
o jakim zamienniku mówisz? gdzie zakupiony i jakie pieniądze?

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 10:06:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Tu masz więcej:

" http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46298 "

Kosztowała mnie 380 zł.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 06:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Jako drobna, zastanawiająca ciekawostka - po diagnostyce, bez wymiany pompy (szukam), samochód pali od strzała (już drugi dzień :D ). Może jakiś paproszek wypadł? A może to tylko potwierdzenie jednego z praw Murphego?

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: