manius_29 napisał(a):
Diagnoza mechanika - spadek ciśnienia paliwa po postoju auta.
Zalecenia - wymiana pompy paliwa.
Wobec powyższego dla pewności mam pytanie:
- czy faktycznie konieczna jest wymiana pompy a nie zasobnika akumulacyjnego
- jakie ciśnienie winna dawać zdrowa pompa
- jak oceniacie wartość pomp paliwa dostępnych na allegro (nówka cholernie kosztowna), czy ktoś może się podzielić doświadczeniami?
P.S.
SonGoMan czekam na obiecane fotki
Ja wlaśnie założyłem zamiennik (co prawda nie z allegro ale taki sam). Musiałem ponieważ oryginał do mojego koło 1500 zł
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Powiem jedno, działa. Kulturą pracy DALEKO odbiega od oryginału (jak np. disel 1Z od V6 2,5TDI). Jest zdecydowanie głośniejsza niż stara umierająca pompa. Strasznie mnie to drażni i muszę coś z tym zrobić, jakieś wygłuszenie. Inne parametry zbliżone do oryginału. Auto jest trochę mniej zrywne (minimalnie mniejsze ciśnienie ?) ale osiąga większa prędkość max. (większa wydajność ? Ale to ze względu na padająca starą pompę). Jak z trwałością to niewiem ponieważ mam ją 2 dni. Jeśli twoja nie osiąga tak astronomicznych cen jak moja to bym wybrał oryginał.