manius_29 napisał(a):
Diagnoza mechanika - spadek ciśnienia paliwa po postoju auta.
Zalecenia - wymiana pompy paliwa.
Wobec powyższego dla pewności mam pytanie:
- czy faktycznie konieczna jest wymiana pompy a nie zasobnika akumulacyjnego
- jakie ciśnienie winna dawać zdrowa pompa
- jak oceniacie wartość pomp paliwa dostępnych na allegro (nówka cholernie kosztowna), czy ktoś może się podzielić doświadczeniami?
P.S.
SonGoMan czekam na obiecane fotki
Ja wlaśnie założyłem zamiennik (co prawda nie z allegro ale taki sam). Musiałem ponieważ oryginał do mojego koło 1500 zł
Powiem jedno, działa. Kulturą pracy DALEKO odbiega od oryginału (jak np. disel 1Z od V6 2,5TDI). Jest zdecydowanie głośniejsza niż stara umierająca pompa. Strasznie mnie to drażni i muszę coś z tym zrobić, jakieś wygłuszenie. Inne parametry zbliżone do oryginału. Auto jest trochę mniej zrywne (minimalnie mniejsze ciśnienie ?) ale osiąga większa prędkość max. (większa wydajność ? Ale to ze względu na padająca starą pompę). Jak z trwałością to niewiem ponieważ mam ją 2 dni. Jeśli twoja nie osiąga tak astronomicznych cen jak moja to bym wybrał oryginał.