.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:58:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 11:34:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Dzieki za odpowiedz :) No to sprawdze czy pompa sie przypadkiem nie zacieła. Chociaz nie miało by to chyba takiego efektu jak mam ? Termostacik bedzie jutro (39 zł) ... Spróbuje go wymienic a jak nie da rady to kupuje czesci i robie od razu a nie bede czekał do wypłaty ;)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 11:37:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
z pompa pisalem, ze okazyjnie mozna ja sprawdzic, nie po twoich opisach. ewidentnie obieg jest zamkniety, lub potwornie zapowietrzony, ze chlodnica jest zimna.
A z rozrzadem jasne ze mozesz poczekac, tylko szkoda tej roboty, ktora juz zrobiles... odsetki z debetu wyniosa pare zlotych przez te 2 tyg., a nowy plyn zapewne 10x tyle...

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 13:22:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
W sumie racja. Powiedzcie mi tylko jeszcze jedną rzecz : wiem ze rozrzad ustawia sie na listwe, ale czy jak ustawie na oznaczenia na kołach zeby tylko dojechac do mechanesa na ustawienie listwą to cos bedzie nie tak ? Przeciez po cos są te znaki :) Moze wyda sie wam to bez sensu : po co robic samemu a potem do mechanika na listwe ... Ale mam do miasta w którym ktos dysponuje listwą 30 km i wolałbym sam sobie to poskładac wszystko a potem na dokładne ustawienie jechac do miasta i zapłacic za samo ustawienie :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 00:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
hmm... za ustawienie tez Ci beknie , bo za 50 zł. to nie bedzie warsztatu/kanału blokował. a jeśli juz masz zamiar sam wymienic pasek, zachowując obecne ustawienia (na znaczenie starego i nowego paska z kolami), albo wg znaków, to czemu chcesz jeszcze do mechanika jechac? jak nie masz klimy albo jest pusta, to rob sam. grunt to dobre klucze , minn. do odkrecania kola na wale

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 06:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Bo naczytałem sie na forum ze do ustawienia rozrzadu w V-kach potrzeba jakąs specjalną listwe :| i ze jak sie przestawi to silnik nie bedzie mial mocy itp :) Wystraszyło mnie to zdeka ;) Ale w sumie własnie nie wiem jaki problem w zdjeciu paska wymianie rolek i pompy wodnej i nałozeniu spowrotem nowego paska jesli nic nie rusze :) Wyciagne sobie chłodnice zeby było wygodniej nawet ... :)

Nie mam klimy. Z wymianą poradze sobie (całego Kadetta od gołych blach nawet bez instalacji elektrycznej poskładałem to chyba sie uda mi ;) ) Martwi mnie tylko kwestia naprezenia paska :) Moze ktos zna jakies "domowe" sposoby na prawidłowe napiecie paska ?

Ps : Zaedytowałem temat zeby ktos kto szuka info o rozrzadzie wiedział ze tutaj warto zajrzec :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 12:10:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
do wymiany paska nie trzeba listwy blokującej - mi w znajomym warsztacie mechanik zrobił na moich oczach - przed rozpięciem starego paska dokładnie poznaczył kolorową farbą ustawienia wszystkich kół, następnie poluzował napinacz, ... po wymianie rolek do założenia paska potrzebne były dwie próby - pomogłem mu tylko leko obrócić kluczem jedno z kół zębatych na głowicy
- za części dostałem w warsztatowym sklepie rabat, natomiast robocizna "dla stałego klienta" 120 zł (w sierpniu 2005 roku)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 20:44:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Byłem w sklepiku zamowic czesci. Rozbieznoasc niezła : w jednym sklepie pasek rozrzadu boscha 150 zł w drugim 115 :/

Tak wygladają ceny :

Pasek rozrzadu : 90 zł (Dalco ? Podobno taki jak montowany seryjnie w audi )
Pasek alternatora : 40 zł
Rolka napinająca : 100 zł
Rolka prowadzaca : 60 zł
Pompa wody : 140 zł (SKF)
Termostat : 39 zł
Filtr oleju : 16 zł
Filtr powietrza 22 zł
Olej : jakies 60 zł ( 5 litrów orlen semisynthetic)
2x tulejka w tylni wachacz : 34 zł / sztuka
No i płyn chłodniczy : 24 zł / 5 l

Ładna sumka . Cos około 650 zł :)

Qrde jak bedzie miała niunia jakies problemy jeszcze po opróznieniu mi portfela to ją zamkne na miesiac w garazu za kare :D

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2006 21:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Nosb napisał(a):
Byłem w sklepiku zamowic czesci. Rozbieznoasc niezła : w jednym sklepie pasek rozrzadu boscha 150 zł w drugim 115 :/

Tak wygladają ceny :

Pasek rozrzadu : 90 zł (Dalco ? Podobno taki jak montowany seryjnie w audi )
Pasek alternatora : 40 zł
Rolka napinająca : 100 zł
Rolka prowadzaca : 60 zł
Pompa wody : 140 zł (SKF)
Termostat : 39 zł
Filtr oleju : 16 zł
Filtr powietrza 22 zł
Olej : jakies 60 zł ( 5 litrów orlen semisynthetic)
2x tulejka w tylni wachacz : 34 zł / sztuka
No i płyn chłodniczy : 24 zł / 5 l

Ładna sumka . Cos około 650 zł :)

Qrde jak bedzie miała niunia jakies problemy jeszcze po opróznieniu mi portfela to ją zamkne na miesiac w garazu za kare :D
Pasek polecałbym gates'a albo contiego ;-)

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 06:54:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Heh no juz za pozno. Wszystko kupione. Ide zaraz montowac ;) No w sumie jeszce po olej musze skoczyc. BEdzie Orlen Platinum 10w40.

A pasek jest Dayco :) Tej firmy paski podobno szły na pierwszy montaz do B4 ??

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 19:44:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Hehe i po montazu :)

Wszystko poszło nawet sprawnie. I winowajcą nie był termostat. Rozsypała sie pompa wodna (odpadl wirnik od oski). Teraz kilka spostrzezen :D

Wszedzie napotykałem sie na fabryczne hmm plomby ? Na sróbkach fabryczne oznaczenia . Autko chyba pierwsyz raz w jego zywocie ja dzisiaj tak porozbierałem :| Cholera i dobrze ze zdecydowałem sie na wymiane wszystkiego ... Pompa była oryginalan audi , To samo pasek. Przebieg 160 tys :/ Widac nikt teog nie wymieniał do tej pory ? Qrde no mowie wam wszystko w plombach nie ruszane przedemną :| np przykrecone kable od wentylatora czy słupek srodkowy ten przed chłodnicą. No z czystym sumieniem moge powiedziec ze mam prawie idealnego bezwypadka z przebiegiemi 166 tys ;)

Obawiam sie tylko czy spod pompy wodnej nie bedzie ciekło :> Dałem tylko uszczelke dodaną w komplecie bez zadnego silikonu bo tak chyba trzeba ? :)

Silnik odpala ładnie pracuje :)

Teraz tylko poskrecac wszystkie plastiki do kupy juto i zalac nowym olejkiem ;)

Dziekuje wszystkim za rady :peace:

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 09:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 16:11:00
Posty: 2
Lokalizacja: warszawa
Witam wszystkich

Niedawno kupiłem sobie c4 2,8 i wczoraj dałem go do mechanika na wymiane rozrządu ,pompy wody itermostatu.
Rano jade do pracy a tu temperatura skacze do 110 w korku.Prawie w majtki narobiłem jak tozobaczyłem.
Jak myślicie czy to termostat czy źle odpowietrzony układ. Po pracy jade do mechanika ale chciałem wiedzieć bo jak to jakiś patałach to mam jakeś argumenty

_________________
AUDI 100 QUATTRO 2.8 E AVANT 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 19:53:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Po pierwsze prosimy o wykasowanie tych postów :]

Po drugie jakie autko miałęs wczesniej ?

Po trzecie : podczas normalnej jazdy te silniki mają 90 stopni.

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 21:03:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
110 przy obecnych temperaturach to za dużo. faktycznie możesz mieć zapowietrzony układ.
Optymalna temperatura V6 to 90-100st.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 21:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
mpmwm napisał(a):
Witam wszystkich

Niedawno kupiłem sobie c4 2,8 i wczoraj dałem go do mechanika na wymiane rozrządu ,pompy wody itermostatu.
Rano jade do pracy a tu temperatura skacze do 110 w korku.Prawie w majtki narobiłem jak tozobaczyłem.
Jak myślicie czy to termostat czy źle odpowietrzony układ. Po pracy jade do mechanika ale chciałem wiedzieć bo jak to jakiś patałach to mam jakeś argumenty


Witamy kolego i zapraszamy do dziłu NEWBIE w celu dopełnienia formalności.



Cytuj:
do wymiany paska nie trzeba listwy blokującej - mi w znajomym warsztacie mechanik zrobił na moich oczach - przed rozpięciem starego paska dokładnie poznaczył kolorową farbą ustawienia wszystkich kół, następnie poluzował napinacz,


To ze się da tak jak zrobił to Twój mechanik to jest oczywiste.
Ale to że listwa jest niepotrzebna to trochę nie bardzo.
Technologia wymiany wymaga listwy i dobrze gdy jest zastosowana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 23:38:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Czapki z głow ! :D

Zdjąłem głowce dzisiaj.

I mam kilka pytanek :

:!!: Głownie interesuje mnie jakim momentem dokrecic dekielek skrzyni korbowej z nową uszczelką oraz moment dokrecania kolektora ssącego.

Jutro głowice idą do planowania.

A co zrobic z blokiem ? Tzn z miejscem pod uszczelke ? Czym to dobrze doczyscic ?

Wymieniam tez profilaktycznie uszczelniacze zaworowe.

Mysle zeby dotrzec sobie zaworki ale nie wiem jaką pastą to sie robi :( :

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: