baskecik napisał(a):
Olej silnikowy co 8-10 tys km.
Plyn chlodniczy co 2 lata
Plyn hamucowy co 3-4 lata
Olej w ASB co 60 tys km + filtry
Olej w MSB i tylnim moscie (quattro) co 100 tys km.
Plyn we wspomaganiu co 3-4 lata.
Basket racja, racja jak nie wiem co
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale co do płynu hamulcowego to muszę cię zmartwić nie ma chyba producenta płynu który zagwarantuje ci że przez 4 lata nie wchłonie on tyle wody aby nie powodować powstawania bąbelków pary wodnej w płynie hamulcowym, dlatego wszyscy zalecają co 2 lata. Nie wymądrzałbym się ale pracowałem przez 3 lata w największej polskiej firmie produkującej ten wyjątkowo trujący shit
![n :zly:](./images/smilies/025.gif)
. A trujący jest jak cholera. Odkąd w klockach nie mamy azbestu to jest najbardziej trujący kawałek naszych samochodów
A co do oleju to mam takie same przekonanie (czytałem kiedyś chyba na tdi forum fajną wypowiedż amerykańca polskiego pochodzenia jak często w USA wymieniają olej po prostu w tedy jak nie jest przezroczysty
![n :galy:](./images/smilies/041.gif)
) Sam wymieniam co 10 tys max. i dlatego nie rozumiem dlaczego w ojej nowej Octavii (AXR) po prawie 26 tys nie zapaliła mi się wymian oleju jest tam QG1. Facio w serwisie u Bednarka wcale się zresztą tym nie zdziwił.
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)