W starym dyfrze "ślimak"pobierał napęd z zębów wycietych na wałku atakującym z kołem zembatym hipoidalnym.W tym nowym impulsator jest w tym samym miejscu na obudowie co w starym ,ale jak sądze na walku atakującym jest jakis inny element wspułpracujący z impulsatorem .Muj kuzyn ma cygaro z 90r, ale z starszą deską bo to byla taxa I u niego napęd prędkościomierza jest z impulsatorem(na starych zegarach).A wole przerobic naped nisz przekładać mechanizm różnicowy bo w takim przypadku musze oddać dyfer do warsztatu na ustawienie luzu miedzy atakiem a kołem tależowym.A to znowu czas czas czas i kolejne koszta.Wole przerobić zegary bo dostęp do potrzebnych elementów mam za friko .Zmiana deski, fajna sprawa ale jak będe miał 700zzł to kupie wkoncu dziecku meble do pokoju
![:lol: :lol:](./images/smilies/056.gif)
.Pozatym musze szybko uruchomic auto a sprawa licznika moze troszke poczekać .Dlatego pytam czy ktoś ma wiedze na temat przerobienia sposobu napędu zegarów. PLIZZZZZZZZ HELP