W starym dyfrze "ślimak"pobierał napęd z zębów wycietych na wałku atakującym z kołem zembatym hipoidalnym.W tym nowym impulsator jest w tym samym miejscu na obudowie co w starym ,ale jak sądze na walku atakującym jest jakis inny element wspułpracujący z impulsatorem .Muj kuzyn ma cygaro z 90r, ale z starszą deską bo to byla taxa I u niego napęd prędkościomierza jest z impulsatorem(na starych zegarach).A wole przerobic naped nisz przekładać mechanizm różnicowy bo w takim przypadku musze oddać dyfer do warsztatu na ustawienie luzu miedzy atakiem a kołem tależowym.A to znowu czas czas czas i kolejne koszta.Wole przerobić zegary bo dostęp do potrzebnych elementów mam za friko .Zmiana deski, fajna sprawa ale jak będe miał 700zzł to kupie wkoncu dziecku meble do pokoju
.Pozatym musze szybko uruchomic auto a sprawa licznika moze troszke poczekać .Dlatego pytam czy ktoś ma wiedze na temat przerobienia sposobu napędu zegarów. PLIZZZZZZZZ HELP