sampek:
Wpadnij kiedyś to pogadamy
Oczywiście że nie wątpię w torę w diagtroniku.
Wynika z tego co piszesz że sprawdziłeś wszystko...hm
Pisałeś o nowym aku...A jaki wstawiłeś.
U nas jest mały kłopot, bo pod siedzenie wchodzi niższy czyli 17,5 cm, i ciężko jest tam wsadzić mocny aku.
Czytałem że robiąc nowy soft u Mastersa czy u tory automatycznie biorą pod uwagę większą dawkę przy rozruchu.
Można przyśpieszyć na pompie wtrysk statycznie. Mówi się że to ułatwi rozruch a później i tak ECU właściwie wysteruje dynamicznie kąt.
U mnie kąt był ustawiony i sprawdzany przez mechanika kilkakrotnie, a okazało się po podłączeniu VAG-a że jest poza przedziałem dopuszczalnym.
Ustawiłem wg tabeli które tora podał na swoim forum , potwierdzone w Elsie, na wartość prawidłową, środkową i teraz pali mi prawie idealnie.
Może jakbym trochę przyśpieszył paliłby idealnie.
Prawie znaczy że w przypadkach opisywanych powyżej kręcę rozrusznikiem 0-3 sekund.
Też mam nowy aku, ale na pewno troszkę za słaby jak do tego motoru.
Spróbuj podłączyć prostownik na 2 godzinki i po tym zapalić w sytuacji newralgicznej czyli kilka godzin po zgaszeniu gorącego motoru.
Będziesz w Olsztynie, daj znać wcześniej to się spotkamy i podłączymy komputer i zobaczysz sam ten swój kąt wtrysku - tak z ciekawości.
Samo przestawienie pompy jest proste, ale niełatwe jest odkręcenie jednej ze śrub (imbus) pod pompą. Trudny dostęp. U mnie byly kłopoty i zniszczyliśmy śrubę...ale jest druga.
Można jeszcze sprawdzić dawki korekcyjne poszczególnych wtrysków. To coś zawsze mówi o stanie cylindrów. Ale Ty chyba byłeś na sprawdzaniu szczelności...
Pompę masz szczelną....zapewne sprawdzone to jest.
Może faktycznie przyśpieszyć wtrysk i zobaczyć jaki będzie efekt.
Pozdrawiam
Darp