.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 09:02:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 23:31:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2007 23:15:59
Posty: 5
Witam ja juz mam problem rozwiązany :) w moim samochodzie benzyna mieszała sie podobno z gazem i dlatego nie wkrecał sie na wysokie obroty , dławił sie aż wkoncu przestał wogole odpalać a teraz hmmm :) jest chyba tak jak byc powinno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2007 22:10:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam. Znalazlem przyczyne braku iskry!!! Urwany przewod w aparacie zaplonoywm. Zrobilem i iskrzy jak blyskawica!!! ALE NADAL NIE ODPALA!! Pompa podaje paliwo do rozdzielacza przepływu ale tam zostaje. Nie podaje paliwa do silnika. Jak moge sprawdzic sam czy prad dochodzi do regulatora mieszanki i nastawnika ciśnienia! Czekam na pomoc! Pozdro

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 20:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ja kiedyś miałem uszkodzony regulator ciśnienia i samochód chodził. Coś mi się wydaje, że masz coś nie tak z klapa przepływki, nie podnosi się i nie dostaje dlatego paliwa na wtryski. Albo pompka paliwa ci pada.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 21:51:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
No tak ale w rozdzielaczu (nie wiem jak to sie nazywa dokladnie - od niego ida te male aluminiowe wezyki do silnika) znajduje sie paliwo. Sprawdzalem bo okrecilem ten maly aluminiowy prz\ewod i bylo paliwo w rozdzielaczu. Odkrecilem srube z boku rozdzielacza i tez paliwo trysnelo. Tak samo jak odkrecilem nastawnik cisnienia. Z rozdzielacza nie idzie do silnika. Dlatego wydaje mi sie ze prad nie dochodzi do regulatora mieszanki albo nastawnika ciśnienia. Pozdro

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2007 21:28:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Dzisiaj postawilem auto do mechanika (pakistanczyk - podobno najlepszy w miescie :D [jestem w Anglii]) Jutro albo pojutrze powinienem cos wiedziec. Napisze jak sie sprawa zakonczyla. O ile sie zakonczy??!!. Trzymajcie kciuki! Pozdro

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 18:21:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!!! Odebrałem auto od mechanika, zapłaciłem 75 funtów i.......... Zapala i jezdzi trzyma obroty i ogolnie OK ale..... jak jest zimny bardzo cieżko pali. Dzisiaj rano 10 minut sie meczylem zanim udało mi sie go odpalic. Za min go odpale jak jest zimny musze pare razy zapłonem pokrecic. W ta i spowrotem (tak mi powiewdzial mechanik ze jak jest zimny to go mam tak odpalac) i jak juz zalapie to musze musze go mocno przegazować bo gasnie!!! Mechanik powiedzial ze to przeplywka a m9i sie wydaje ze to wtryskiwacz rozruchowy! A co wy o tym sądzicie?? Prosze o pomoc!! Pozdro

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2007 21:12:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jak by to był wtryskiwacz rozruchowy to komp pewnie dostawał by błędne sygnały od elektronicznego czujnika temperatury, sprawdzałeś go? Ale możliwe, że to przepływka już będzie do wymiany.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 12:43:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!! Otoz czujnik temperatury wody(2 piny) jest nowy. Zmienilem go 2 tygodnie temu bo Audi nie chciala odpalic jak sie zagrzała. A teraz mam problem na odwrót. Jak zimny to ledwo pali. Musze go krecic i krecic i jak odpalam musze gaz do dechy trzymac bo nie zalapie. I jeszcze przed zapaleniem pare razy właczam i wylaczam zaplon(powiedzial mi tak mechanik angielski-- twierdzil ze jak tak zrobie to sie jakies cisnienie w przeplywce rosnie i bedzie latwiej palic) Banalne ale działa. Inaczej nie odpali!! A ten czujnik temperatury co kupilem nowy ma biala kostke a stary mial czarna to robi jakas roznice??? Skoro czujnik jest nowy to przeplywka do wymiany?? Pozdro i czekam na pomoc. Dzieki bardzo dla KorNoLio ktory tez sie duzo udzielil w tym temacie!!!

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 13:15:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ten czujnik co kupiłeś to jest oryginał czy jakiś zamiennik bo może jest fabrycznie kiepski i ma złą rezystancję przy określonych temperaturach. Możesz to sprawdzić.

A jak nie to rzeczywiście przepływka do wymiany :/

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2007 23:28:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:49:08
Posty: 28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Czujnik ktory kupilem to zamiennik. Niestety nie ma jak sprawdzic rezystencji. Kupie uzywana przeplywke i zobaczymy co sie bedzie dzialo. A tu nastepne pytanie jak dobrac dobra przeplywke? Ja ma AUDI 80 COUPE 2.3 NG 1991r. Czy przeplywka z silnika NG ale z roku 89 bedzie pasowac? Po czym moge znalesc odpowiednia przeplywke ?? Moze jakies numery seryjne albo cos!! Prosze o pomoc! Pozdro

_________________
Ja i moje AUDI !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 06:43:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
onet123 napisał(a):
Czujnik ktory kupilem to zamiennik. Niestety nie ma jak sprawdzic rezystencji. Kupie uzywana przeplywke i zobaczymy co sie bedzie dzialo. A tu nastepne pytanie jak dobrac dobra przeplywke? Ja ma AUDI 80 COUPE 2.3 NG 1991r. Czy przeplywka z silnika NG ale z roku 89 bedzie pasowac? Po czym moge znalesc odpowiednia przeplywke ?? Moze jakies numery seryjne albo cos!! Prosze o pomoc! Pozdro


Dlaczego nie można sprawdzić rezystencji :galy: Miernik kosztuje z 20 pln. Najlepiej zakładać przepływkę o takim samym numerze BOSCHA. Jest jeśli mnie pamięć nie myli z boku.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 06:48:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Przepływka i rozdzielacz będą pasować. Musisz tylko wiedzieć, czy jest ten sam rodzaj wtrysku (na 95% masz KE-Jetronic).

Jak nie zapala zimny, tzn. że dostaje za mało paliwa. Przyczyną może być:
1. Czujnik temperatury
2. Sterownik silnika
3. Brak zasilania na wtryskiwaczu rozruchowym (np. jak się zsunie kabel z rozrusznika)

Ostatecznie można założyć pstryczek-elektryczek (ze sprężynką) i ręczenie sterować otwieraniem wtryskiwacza rozruchowego przy zapalaniu zimnego silnika, patent sprawdzony. Plus jest podawany od rozrusznika, jak jest włączony, wtryskiwacz się otwiera kiedy następuje załączenie masy do drugiego styku - steruje tym sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury. Jak głupieje to możesz wstawić włącznik (tzw. odbijany) na deskę, pociągnąć kabelki, przy zapalaniu małe pstryk - 1 sek i śmiga.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 07:03:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
wordeck napisał(a):
Przepływka i rozdzielacz będą pasować. Musisz tylko wiedzieć, czy jest ten sam rodzaj wtrysku (na 95% masz KE-Jetronic).

Jak nie zapala zimny, tzn. że dostaje za mało paliwa. Przyczyną może być:
1. Czujnik temperatury
2. Sterownik silnika
3. Brak zasilania na wtryskiwaczu rozruchowym (np. jak się zsunie kabel z rozrusznika)

Ostatecznie można założyć pstryczek-elektryczek (ze sprężynką) i ręczenie sterować otwieraniem wtryskiwacza rozruchowego przy zapalaniu zimnego silnika, patent sprawdzony. Plus jest podawany od rozrusznika, jak jest włączony, wtryskiwacz się otwiera kiedy następuje załączenie masy do drugiego styku - steruje tym sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury. Jak głupieje to możesz wstawić włącznik (tzw. odbijany) na deskę, pociągnąć kabelki, przy zapalaniu małe pstryk - 1 sek i śmiga.

Pozdrawiam


Poco rezać taki przełącznik, nie prościej wymienić czujnik temperatury :D Natomiast jeśli idzie o przepływkę to będzie ten sam rodzaj wtrysku i pewnie będzie pasować. Ale dla pewnośći dobrze byłoby wymienić na taką samą. A było ich trochę (wg. oznaczenia BOSCHA, jeśłi zmieniali numery to znaczy że jakieś zmiany tam wprowadzali)

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 14:51:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
wordeck napisał(a):
na 95% masz KE-Jetronic.


Raczej KEIII-Jetronic a to różnica.

wordeck napisał(a):
Ostatecznie można założyć pstryczek-elektryczek (ze sprężynką) i ręczenie sterować otwieraniem wtryskiwacza rozruchowego przy zapalaniu zimnego silnika, patent sprawdzony. Plus jest podawany od rozrusznika, jak jest włączony, wtryskiwacz się otwiera kiedy następuje załączenie masy do drugiego styku - steruje tym sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury. Jak głupieje to możesz wstawić włącznik (tzw. odbijany) na deskę, pociągnąć kabelki, przy zapalaniu małe pstryk - 1 sek i śmiga.


Druciarstwo. Jeżeli już cos tym sterowało to i niech tak bedzie to ma działać. Nie grzebiemy tu przy maluchu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 08:15:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
KorNoLio napisał(a):
Druciarstwo. Jeżeli już cos tym sterowało to i niech tak bedzie to ma działać. Nie grzebiemy tu przy maluchu.


:peace:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: