wordeck napisał(a):
Przepływka i rozdzielacz będą pasować. Musisz tylko wiedzieć, czy jest ten sam rodzaj wtrysku (na 95% masz KE-Jetronic).
Jak nie zapala zimny, tzn. że dostaje za mało paliwa. Przyczyną może być:
1. Czujnik temperatury
2. Sterownik silnika
3. Brak zasilania na wtryskiwaczu rozruchowym (np. jak się zsunie kabel z rozrusznika)
Ostatecznie można założyć pstryczek-elektryczek (ze sprężynką) i ręczenie sterować otwieraniem wtryskiwacza rozruchowego przy zapalaniu zimnego silnika, patent sprawdzony. Plus jest podawany od rozrusznika, jak jest włączony, wtryskiwacz się otwiera kiedy następuje załączenie masy do drugiego styku - steruje tym sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury. Jak głupieje to możesz wstawić włącznik (tzw. odbijany) na deskę, pociągnąć kabelki, przy zapalaniu małe pstryk - 1 sek i śmiga.
Pozdrawiam
Poco rezać taki przełącznik, nie prościej wymienić czujnik temperatury
Natomiast jeśli idzie o przepływkę to będzie ten sam rodzaj wtrysku i pewnie będzie pasować. Ale dla pewnośći dobrze byłoby wymienić na taką samą. A było ich trochę (wg. oznaczenia BOSCHA, jeśłi zmieniali numery to znaczy że jakieś zmiany tam wprowadzali)