BiLu napisał(a):
wlasciwe nadcisnienie zmierzysz w warunkach drogowych pod obciazeniem
tak tez uczyniłem. I w innym temacie zapodałem takiego posta:
cygaro-avant napisał(a):
Machina już po teście drogowym.
Oto wyniki pomiaru na III biegu
50 km/h - 1,2 bar
60 km/h - 1,4 bar
70 km/h - 1,6 bar
80 km/h - 1,8 bar
90 km/h - 2,0 bar, czyli idealnie liniowa funkcja ciśnienia w zależności od obrotów silnika
przy stałej prędkości 120-125 km/h ciśnienie oscylowało w okolicach 1,7 bar.
Przy gwałtownym daniu w podłogę (od 90 do 130km/h) ciśnienie wzrastało nawet do 2,1 bar!, w tym momencie czułem jakby szarpnięcie do tyłu - zgaduje, że N75 odpuszczał doładowanie.
Czy coś Ci to, Bilu, mówi? Ujeżdżałeś przecież 2,2T i 2,5 TDI. Co o tym sądzisz?