.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 23:43:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2008 21:41:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Mauzer napisał(a):
cygaro-avant napisał(a):
- gdy klekował na luzie, manometr pokazywał 1,0 bar.

:?: :?: :?:

powiem tak - oddaj to komuś kto podejdzie bardziej praktycznie do tematu :D

bo mierzyl cisnienie atmosferyczne :diabel:

wlasciwe nadcisnienie zmierzysz w warunkach drogowych pod obciazeniem

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2008 00:24:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
BiLu napisał(a):
wlasciwe nadcisnienie zmierzysz w warunkach drogowych pod obciazeniem

tak tez uczyniłem. I w innym temacie zapodałem takiego posta:
cygaro-avant napisał(a):
Machina już po teście drogowym.
Oto wyniki pomiaru na III biegu
50 km/h - 1,2 bar
60 km/h - 1,4 bar
70 km/h - 1,6 bar
80 km/h - 1,8 bar
90 km/h - 2,0 bar, czyli idealnie liniowa funkcja ciśnienia w zależności od obrotów silnika
przy stałej prędkości 120-125 km/h ciśnienie oscylowało w okolicach 1,7 bar.
Przy gwałtownym daniu w podłogę (od 90 do 130km/h) ciśnienie wzrastało nawet do 2,1 bar!, w tym momencie czułem jakby szarpnięcie do tyłu - zgaduje, że N75 odpuszczał doładowanie.

Czy coś Ci to, Bilu, mówi? Ujeżdżałeś przecież 2,2T i 2,5 TDI. Co o tym sądzisz?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2008 18:51:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
moge odniesc sie tylko do cisnienia w 2,2t
max cisnienie doladowania podniesione do 2,5 bara (1,5 bara nadcisnienia) osiagane bylo przy pelnym obciazeniu silnika od 2 biegu w gore od okolo 3 tys obr/min
pomiar przy pomocy BC

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 13:02:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Od pary dni jeżdżę z rozłączoną odmą od pokrywy zaworów. Wąż gumowy jest zdjęty z króćca na pokrywie zaworów, w waż włożony jest korek (od wina, czerwone wytrawne :we2: ) zaś na krócieć pokrywy zaworów założyłem inną rurkę, która oddycha sobie do puszeczki. No i ta puszka jest czysta i sucha, ani kropli oleju, nawet niespocone. Czy dobrze rozumiem, że cały mój olej w dolocie pochodzi od smarowania osi turbosprężarki?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: