Piotruś napisał(a):
Lotus napisał(a):
Włącz klimatyzacje , obserwuj kanał 13 i 14 wtedy się dowiesz jeszcze więcej..
Co oczywiste - korekcje się rozjadą
lecz tylko na niektórych cylindrach (bo wzrośnie dawka, więc najsilniejsze cylindry ECU będzie zmuszone "powstrzymywać")-
ale nie tak jak napisał Alex - na wszystkich cylindrach po równo i na pewno nie do kosmicznych wartości +/- 6mg/Hub - panie mechaniku ... .
Zresztą "relacja" Alexa też rozwiewa Twoje fantazje ... .
Zacznę może od tego że nie jestem mechanikiem , a z wykształcenia jestem handlowcem. Wszelkie moje doświadczenia opierają się na wielu latach prowadzenia działalności której historia sięga jeszcze czasów gdy nie było tego forum a wielu uczestników nie osiągnęło jeszcze pełnoletności. Tak więc mój drogi zamiast emanować obawami skorzystaj z okazji nauczenia się czegoś nowego. Bo póki co starasz się przy każdej okazji udowodnić wszystkim że to ja się mylę. Jest mi to relatywnie obojętne ale irytujące dość że regularnie przeinaczasz forum w poligon na którym zamierzasz pokonać przeciwnika rozważaniami teoretycznymi.
Moja rada więc jest taka:
Odrobina opanowania ponieważ nie zamierzam się wdawać w prowokacje jak ta tutaj zaaranżowana przez Ciebie.
Mniej teorii więcej praktyki ponieważ z każdym dniem Twoja wiedza staje się nieprzydatna bo te auta stają się ekonimcznie nieopłacalne w zakupie i naprawie.
Więcej szacunku do materiałów do których się odwołujesz gdyż lada chwila będą Online a dostęp do nich będziesz miał zerowy. Pamiętaj że wiedza którą chcesz się popisać kosztuje rocznie ponad 4000 Euro. Masz ją za darmo więc szanuj to.
I ostatnia rzecz.
Ta dyskusja miała dotyczyć problemu głośnego silnika 2.5 TDI z Twojego powodu dotyczy rywalizacji która nie pierwszy raz rozpoczynasz odwołując się do popisów.
Powtarzam więc nie daje się w ciągnąć w prowokacje wypadających dźwigienek
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)