No dobra, ale czy w takim razie ECU nie powinien tak przesterować zaworka N75 aby ten zbił cisnienie do wymaganego? Nie skutkowało by to obcięciem dawki.
Baskecior napisał(a):
W 001 obserwujesz zachowanie nastawnika i ci za tym idzie dawki wtryskiwanego paliwa. U Ciebie jest ok,ale nadal ECU obcina dawkę ...
Przeanalizowałem raz jeszcze 010 i 011 i widać, że jest pewna różnica in plus w wyliczeniu mapy a co za tym idzie leciuteńkie przeładowanie.
ECU w takim przypadku musi zdjąć dawkę. W/g tutaj leży problem bo cała reszta jest ok.
Wnioskuję z tego że należy wyregulować (wydłużyć) sztangę zaworu upustowego tak aby turbina nie przeładowywała.
I jeszcze jedna sprawa - czy występujące do 2000 rpm niedoładowanie jest prawidłowe czy nie bo momentami różnica pomiędzy wartościami żądanymi a aktualnymi dochodzi do 300 mbar.
przemik napisał(a):
Jedynym problemem w tym aucie jest slabawy (nie slaby) przeplywomierz.
Jednak poki nie ma obcinania dawki na ograniczeniu dymienia - nic bym z nim nie robil tylko.... lał paliwo i sadził w palnik.
Przemik - ale Baskecior zwrócił uwagę na lekkie przeładowanie skutkujące obcięciem dawki. Logi oczywiście zrobię w okolicach czerwca i zamieszczę.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam