.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 09:55:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:11:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie wiem co Ci napisać Boner...
Dla mnie nie mieści się w głowie jak, w jaki sposób rozrząd może przeskoczyć o dwa zęby w miesiąc po wymianie...
Mam nadzieję, że auto nie stoi u tych druciarzy, co to robili... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:17:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Sorkens ale to (wg. mnie) jakaś ściema kwadratowa ... . Gdyby rozrząd przeskoczył o dwa zeby - silnik poszedłby w pizdu (prawdopodobnie w całości).
;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:20:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotr ma rację. przeskoczenie oznacza kompletny zgon.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:23:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
No przecież pisze nasz kolega Boner, że to jeszcze nie cała diagnoza...
Jutro mu powiedzą o pokrzywionych zaworach, dziurach w tłokach lub pękniętej korbie... :(:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:27:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wymiana na kredkę?
dokręcanie z 310Nm?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 19:53:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
auto nie stoi u tych co zmieniali rozrząd bo byłoby to conajmniej szalone...jest w innym warsztacie....dziś rozmawiałem tylko telefonicznie o poczynionych pracach no i takie info otrzymałem,że pasek przeskoczył o dwa zęby...no cóż,w tym momencie nie czuje się zbyt pewnie po tym co od was przeczytałem, więc jutro musze dokładniej ogarnąć temat bo jeszcze chwila i zwarjuje...całe życie z wariatami i do tego trzeba wszystkim patrzeć na ręce...

Ale mam do Was pytanie....czy jest taka możliwość żeby pasek przeskoczył na pompie? czy tłumaczyłoby to dlaczego zaczął nierówno pracować? a póżniej nie było możliwości odpalenia go...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 20:04:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Boner napisał(a):
Ale mam do Was pytanie....czy jest taka możliwość żeby pasek przeskoczył na pompie? czy tłumaczyłoby to dlaczego zaczął nierówno pracować? a póżniej nie było możliwości odpalenia go...

Tak - "przeskoczona pompa" jest bardziej prawdopodobna (i "realna") niż "przeskoczony rozrząd" ... ale wtedy pokazałby się inny błąd (0550) ... :(: .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 20:21:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
a gdybyśmy do tego dodali uszkodzony sterownik VP44 jest szansa że nie pokaże błędu 0550? Tylko skąd taki zbieg okoliczności? pasek i sterownik....czyżby to znak że mam grać w totka...Sorry,ale próbuje sie jakoś rozweselić :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 20:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
meszrum napisał(a):
wymiana na kredkę?
dokręcanie z 310Nm?


To jest najbardziej prawdopodobne że na kredke było robione wedłóg mnie to nie ma możliwości aby pasek przeskoczył tak samo na pompie wtyskowej.

Tylko na kredke czy mazak było robione!!

I powiem wam jeszcze że wcale nie jest tak do końca że jak pasek przeskoczy o dwa zęby to silnik w pizdu.

Miałem taki przypadek w jednej V6 jak ustawiłem wał na znaku potem zdjąłem wakum pompę i zaślepkę (okragłą) z prawej głowicy nawet nie wyobrazacie sobie jak stały ukosie wałki, aż dziwne bo chłopak jeżdził tak kilka tygodni ale przyznaje ze na lewej głowicy były bardzo mocne stuki ( zwór o tłok ),ale silnik chodził.



Gdy zapytałem kto to robił wtedy powiedział ze sam własnie na mazak.
oczywiście stwierdzając ze wymienił cały rozrząd
pasek rozrzadu
pasek pompy i dwie rolki napinajace


Audi A6 AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 12:17:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
witam szanownych kolegów za uprzejmością podepne się pod temat mam podobny problem jak w temacie. Rano moja ukochana wsiadła do auta i je odpaliła pochodziło 30 sekund , zgasło i już nie dało się odpalić. podpiełem vaga i wyskoczyły następujące błędy : silnik 00550, 01126, 01318, 01268 skrzynia tiptronik : 18265 myślałem, że to może śle ustawionego rozrządu, wymieniałem osobiście z wykorzystaniem blokad wałków pompy i wału. wymieniłem wszystko łącznie z pompą i termostatem. dzisjaj sprawdziłem wszystko jeszcze raz nic się nie przestawiło. auto dalej nie odpala a z błędów został tylko 01268 może ktoś ma jakąś podpowieź acha pompa daje paliwo na wtryski sika dość mocno

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Witam...no i już wiemy o ile stopnieje mój portfel... :/

wczoraj dowiedziałem się że sterownik pompy nadaje sie tylko i wyłącznie do wymiany, żeby było śmieszniej ktoś już w nim grzebał i po druciarsku go "naprawiał" więc nie mogł długo działać...od strony technicznej pompa podobno też nadawała się tylko do regeneracji...niby wg mnie dawała podczas kręcenia dobre ciśnienie,ale ponieważ jestem laikiem w temacie pomp więc może to i prawda a może nie,tego sie raczej już niedowiemy...tak czy siak zdecydowałem się na całkowitą regeneracje pompy i oczywiście z gwarancją...no i tu pytanie...ile wg Was ta gwarancja powinna obowiązywać? Przypominam że VP44 regeneruje BOSCH Serwis...

Całą reszte powymieniałem tak jak opisałem to wcześniej,dodatkowo zmienione zostały podkładki pod wtryski...jaki będzie efekt zobaczymy,już prawdopodobnie jutro...jeśli nie to dopiero w poniedziałek...

Podsumowując,finansowo dostałem mocny strzał na mostek,aż tchu zabrakło...łaczny koszt to 5,5tyś PLN...no ale licze na to że teraz to może być tylko lepiej...

jacekw13...niechce Cie straszyć ale możliwe że czeka Cie to samo co i mnie...ale myśle że koledzy którzy mają tu tysiąc razy większe doświadczenie w temacie odemnie coś Ci poradzą i problem zniknie,tak czy siak trzymam kciuki... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:45:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z gwarancją na regenerację jest spory problem. w myśl przepisów ochronę nabywasz na nowe części [2 lata albo min. 1 rok, jeżeli są używane] i ich montaż.
zatem, dostajesz w zakresie regeneracji ochronę na 2 lata.



co się złożyło na 5 500 PLN?

pompa w austauschu allegrowym kosztuje ok. 2500 PLN...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:56:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
mam pytanie do szanownego meszruma wsprawie mojego problemu co mugłbym sprawdzić by jednoznacznie określić, że to padła pompa a nie coś innego dodam, że wiązka miendzy pompą a komputerem już spradzona może jest jeszcze inna przyczyna błędu z N146 niż elektronika pompy :(

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 17:10:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
meszrum niezwykle chętnie pomógłby Ci, lecz przekracza to jego zdolności. pompa mogła uszkodzić się na poziomie samej elektroniki bądź samej mechaniki.
uszkodzenie na jednym i drugim poziomie można wykluczyć.

czy odpowietrzyłeś układ?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 17:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
dzisjaj sprawdziłem uż wszystko co tylko przyszło mi do głowy cały rozrząd odpowietrzyłem układ paliwowy, sprawdziłem przewody między pompą a koputerem i dalej nic

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 17:57:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dzwoń do Nadarzyna.
regeneracja powinna się zamknąć w kwocie 2500 PLN.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 18:01:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
czy mógłbyś podać jakieś biższe namiary na tą firmę bo mieszkam 500 km od nadarzyna

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 18:23:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Cytuj:
DIESEL SERWIS
Podkowiński Bogdan
05-830 Nadarzyn (k. Warszawy)
ul. Graniczna 4
tel: 022 729 89 50
0-606-820-768

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 18:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 23:02:29
Posty: 97
Lokalizacja: LUBAŃ
dziękuje jutro będę dzwonił

_________________
AUDI A6 2,5 TDI 99" QUATRO-kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 18:58:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Niestety, kolego Jacekw13 - 01268 nie wyskakuje bez powodu... Smutne bo to kolejna VP44 i porządne wypatroszenie portfela...

Ze swojej strony proponuję poszukać namiarów na tego szefa serwisu Boscha gdzieś ze śląska. On oddawał pompę z gwarancją za 2000 PLN.

Czy ktoś sobie przypomina te namiary ? Trzeba pomóc kolegom...
Komu on robił ta pompę przez Allegro - gsrx ?
Cholera nie pamiętam...
Warto poszukać, bo jest tańszy niż Nadarzyn ;)

To nie to ?

http://www.allegro.pl/item252453558_pom ... ancja.html

http://www.allegro.pl/item252455629_pom ... ancja.html

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: