Dobrze koledzy już zaczynam wiedzieć na czym stoję i powiem prawdę, jeśli mi się uda zrobić tą wtyczkę i dzięki niej czujnik odżyje w wraz z nim obudzi się ukryty power w moim AFB to stawiam wielllllkie piFFko
. Carl jeśli pin4 mamy zidentyfikowany to pozostaje poszukać tylko kolejnego kabla z 5V i po bólu no chyba, że to czujnik, ale i taki sam mam już załatwiony(na podmianę od AFB znajomej), ale najpierw muszę wtyczkę zrobić. Ogólnie dziękuję za rady i jako dobry żołnierz zastosuje się do rad GENERAŁÓW dywizji ZMECHANIZOWANYCH ADIMANIAKÓW
Tak się przyglądam nastawom kąta wtrysku w moich logach i nasuwa mi się jedno pytanko
W prezentowanym na forum w temacie
Diagnostyka logu przedstawiającym grupę 004 w statycznych testach kąt wymagany a rzeczywisty jest prawie taki sam przy nastawieniu pompy sięgającemu ok 75% (dobrze to interpretuję?)
http://img221.imageshack.us/img221/3574 ... hh5te0.jpg
U mnie przy wysterowaniu pompy mam aktualny kąt na poziomie 0.4-0.6.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3108bdf402
Możecie mi powiedzieć czy przypadkiem nie muszę go troszkę przyśpieszyć a także skąd mogą wynikać te różnice przedstawione na oku obrazkach?. Z tego co wyczytałem na forum to w BS wysterowanie pompy powinno sięgać100% natomiast w statycznych (004) owy element winien być wskazywany jako wartość niższa niż 100% u mnie w obu testach, wysterowanie jest to samo czyli
100%. Czy przypadkiem czegoś złego nie wywęszyłem w swoim aucie?