.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 00:36:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 22:47:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
To nie ma kapac to sie ma lac,w takim tempie to nigdy tego nie odpowietrzysz.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 18:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2011 17:12:33
Posty: 23
Lokalizacja: Dongen - Holandia
TOMKU

Dzisiaj zrobilem nowa konstrukcje tej pompy ssacej.
tutaj jest link

http://www.youtube.com/watch?v=AgBfgt2xqcs

No i tak po godzinie auto ZASTARTOWALO !!!!!!!

Ogromnie dziekuje za poswiecony czas i dokladne wytlumaczenie.

Zona zrobila film aby innym tez pomoc.:-)))))

Ale jeszcze mam ten sam problem co przed wymiana filtra paliwa.Mianowicie jadac auto ma obroty 2- 3 tysiace - dodaje gaz i auto nie przyspiesza.T.z bardzo powoli przyspiesza.Obojetne z jaka predkoscia jade.Przeczytalem ze moze to byc jeszcze turbina.Jak mam to sprawdzic.???

Juz z gory dziekuje za porady.

pozdrawiam serdecznie

peter i barbara

_________________
Audi A6 2.5 T.D.I Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 19:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Dobrze ze udalo sie zapalic ale tak mi sie wydaje ze dalej bedziesz mial cos nieszczelnego w tym urzadzeniu co ssie bo zdecydowanie za slabo to leci i przez to cala operacja sie wydluza ale to tak na przyszlosc,jesli chodzi o to ze sie nie wkreca na obroty to pasowaloby go zdiagnozowac vagcomem,moze to byc przepływomierz albo cos z turbina.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Ostatnio edytowano 03.cze.2011 20:07:26 przez tomek83f, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 19:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2011 17:12:33
Posty: 23
Lokalizacja: Dongen - Holandia
Dzieki Tomku

Teraz to juz moge podjechac do mechanika zeby sprawdzil na comp.

Najwazniejsze ze jezdzi :-))))

A jak sprawdzic czy turbina chodzi.? Czy to jakis specjalny jest dzwiek?

U nas swieto do poniedzialku.Moze bym jeszcze cos sam mogl wymyslic?

W innym poscie przeczytalem ze jest plyn do ,,samoczyszczenia,, sie turbiny.
Czy uzycie takiego plynu jest sensowne?

pozdrawiam i przepraszam ze tak marudze :-)))

_________________
Audi A6 2.5 T.D.I Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 20:10:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Jesli chodzi o turbine to ona bedzie dzialala tylko jest to turbina ze zmienna geometria lopatek VTG i czasem sie zapiekaja te kierowniczki i moze turbina dawac zle cisnienie,najlepiej sprawdzic to na komputerze ale na ten temat to juz nie powinnismy pisac pod tym postem.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 20:52:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2011 17:12:33
Posty: 23
Lokalizacja: Dongen - Holandia
Ok - dziekuje serdecznie !!!!!!

_________________
Audi A6 2.5 T.D.I Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 11:05:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 20:15:12
Posty: 19
Lokalizacja: okolice Gdańska
witam Panowie i Panie

opiszę mój przypadek z zapowietrzaniem pompy vp44, przeczytałem chyba wszystkie wątki dotyczące w/w pompy. U mnie wygląda to tak : Kilka miesiecy temu zabrakło mi paliwa ( od tego czasu mam problemy) po odpowietrzeniu auto dało się uruchomić i kilka dni chodziło ,ale rano zapaliło i zaraz zgasło.odpowietrzanie pomogło i znowu auto kilka dni jeżdziło bez kłopotów i sytuacja zaczeła się powtarzac ( nie odpalało po dłuższym postoju) .załozyłem zaworek zwrotny przy zbiorniku paliwa - przy okazji sprawdziłem pompke paliwa - była ok ,załozyłem zaworek zwrotny na powrocie przed filtrem od silnika , wymieniłem filtr ,wymieniłem zaworek zwrotny pompy ,vag nie pokazuje błędu sterownika, auto jeżdziło chyba z dwa tygodnie ale pewnego ranka - odpaliło i zgasło ,oczywiscie odpowietrzanie pomogło i auto normalnie odpaliło, wymieniłem przewody między pompą a filtrem ,wymieniłem wężyki przelewowe i dalej klapa - wieczorem normalnie odpala a rano klapa .chyba na pewno jest to zapowietrzanie się układu , walczę z tym już kilka miesięcy - ręcę opadają ( szczególnie rano) .proszę może jeszcze o wskazówki ,gdzie szukać nieszczelności ,dodam tylko,że auto jak odpali to chodzi normalnie ,silnik pracuje równo ,nie ubywa mocy ( 180 PS)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2011 10:52:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2011 17:12:33
Posty: 23
Lokalizacja: Dongen - Holandia
Witam

Moje auto juz jezdzi - byla zepsuta ,,gruszka,, na turbinie.

Natomiast ja jak odpowietrzalem pompe - to pierwszy raz - caly dzien odpowietrzalem i auto NIE chcialo zapalic.

Wziolem plyn do naczyn i rozcienczylem troszke woda oraz pedzel.Posmarowalem tym plynem wszystkie kable i FILTER PALIWA.Okazalo sie ze przy filtrze paliwa byl nieszczelny.Zalozylem dodatkowa gumowa podkladke i odpowietrzylem - trwalo to okolo godziny - auto zapalilo.Potem bez problemu pojechalem do mechanika - pod comp - ustalono ze wysiadla gruszka od turbiny.Wymieniono.Teraz juz 3 tygodnie NIE mam problemow z autem

Zobacz moj filmik

http://www.youtube.com/watch?v=AgBfgt2xqcs

_________________
Audi A6 2.5 T.D.I Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2011 07:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
ziutus napisał(a):
witam Panowie i Panie

opiszę mój przypadek z zapowietrzaniem pompy vp44, przeczytałem chyba wszystkie wątki dotyczące w/w pompy. U mnie wygląda to tak : Kilka miesiecy temu zabrakło mi paliwa ( od tego czasu mam problemy) po odpowietrzeniu auto dało się uruchomić i kilka dni chodziło ,ale rano zapaliło i zaraz zgasło.odpowietrzanie pomogło i znowu auto kilka dni jeżdziło bez kłopotów i sytuacja zaczeła się powtarzac ( nie odpalało po dłuższym postoju) .załozyłem zaworek zwrotny przy zbiorniku paliwa - przy okazji sprawdziłem pompke paliwa - była ok ,załozyłem zaworek zwrotny na powrocie przed filtrem od silnika , wymieniłem filtr ,wymieniłem zaworek zwrotny pompy ,vag nie pokazuje błędu sterownika, auto jeżdziło chyba z dwa tygodnie ale pewnego ranka - odpaliło i zgasło ,oczywiscie odpowietrzanie pomogło i auto normalnie odpaliło, wymieniłem przewody między pompą a filtrem ,wymieniłem wężyki przelewowe i dalej klapa - wieczorem normalnie odpala a rano klapa .chyba na pewno jest to zapowietrzanie się układu , walczę z tym już kilka miesięcy - ręcę opadają ( szczególnie rano) .proszę może jeszcze o wskazówki ,gdzie szukać nieszczelności ,dodam tylko,że auto jak odpali to chodzi normalnie ,silnik pracuje równo ,nie ubywa mocy ( 180 PS)

pozdrawiam


Cześć,

Możesz mieć problemy z odpaleniem przez zapowietrzenie układu, ale sprawdź jeszcze czy kąt wtrysku paliwa masz dobrze ustawiony.

Pozdrawiam
P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2011 08:58:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 20:15:12
Posty: 19
Lokalizacja: okolice Gdańska
Ja też uważam, że to zapowietrzanie układu paliwowego - na pewno nie sterownik pompy- sprawdziłem układ i pompę pod ciśnieniem kompresorem i pędzlowaniem pianą i nie zauważyłem zadnych pęcheżyków na przewodach,łączeniach filtrze i pompie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2011 10:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Czy macie w swoich przewodach maluteńkie pęcherzyki powietrza? Ja zauważyłem ostatnio, ale nie ma problemów z odpalaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2011 15:17:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2011 17:12:33
Posty: 23
Lokalizacja: Dongen - Holandia
ZIUTUS - jak auto nie chce ci dlugo odpalic - to NIE KREC dluzej jak 10 sek.Inaczej rozwalisz przednia pompe .Ja w tamtym roku kupowalem.Koszt 1500 euro.
Nie jestem expertem ale mialem problem z odpaleniem i odpowietrzeniem ,ze chyba wszystko juz wiem :-)))
Jak NIE masz faktycznie zadnych nieszczelnosci - to znaczy ze NIE odpowietrzyles calkowicie.
Sprobuj miec pare dni 3/4 zbiornika paliwa.Zobacz czy wtedy bedzie odpalal.i zanim pojedziesz pod comp (VAG) - to najpierw odpowietrz pompe bardzo dokladnie.
Ja najpierw zacisnolem zacisk na prawym zwrotnym - potem
moze to nie ma znaczenia ale wlalem przez lejek do przewodu zwrotnego z lewej strony (stojac przed autem) pare litrow paliwa i szybko zalozylem zacisk.Potem wlalem paliwo ,,po brzegi,, do filtra paliwa .
No i dopiero podlaczzylem ,,pompe,, ssaca.Po ,,zabiegu,, jak juz nie bylo ,,baniek,, powietrza - odkrecilem troche 3 zawory z lewej - zastartowalem - moment - paliwo tryskalo spod srob.Zakrecilem.Tak samo z prawej strony.
No i auto momentalnie zapalilo.Do tej pory startuje za pierwszym razem.

_________________
Audi A6 2.5 T.D.I Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2011 10:40:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
mam pytanie dotyczące II ETAPU ODPOWIETRZANIA:
zaciśnięcie węży na filtrze paliwa ok, ale jak zdejmę węże przelewowe z króćców pompy, odpowietrzę pompę, to kończąc ETAP II co robię ?
Zakładam węże przelewowe na króćce powrotu pompy, czyli zapowietrzam znowu pompę wprowadzając powietrze z tych węży ??

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 05.kwi.2012 10:20:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
Witaj,

Czy auto w ogóle odpala?

Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 05.kwi.2012 15:19:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
narcyzoryk napisał(a):
kupiłem mój wymarzony samochód w lipcu zeszłego roku i wszystko bylo ok. W grudniu jechałem i usłyszałem niewielki huk i auto zgaslo. pomyślałem że to rozrząd dlatego nie kręciłem więcej, zaholowałem do mechanika, i okazało się że pompa wtryskowa. I tu zaczęły się problemy. Szkoda mi było wydać 3500 na regenerację więc kupiłem pompę używaną z gwarancją rozruchową.
Będę ogromnie wdzięczny za pomoc, podaję numer do siebie 698 63 94 53

Nie kupuje się tanio audi od handlarza, tylko od znającego to audi na wskroś własciciela-użytkownika , nikt ci tego nie sprzeda za grosze, chyba że złom.
Proponuję zmienić mechanika i zregenerowac profesjonalnie pompę, najlepiej swoją starą pompę z którą kupiłeś audi.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 01.gru.2013 19:51:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2013 21:38:00
Posty: 4
dziś zacisnąłem przewody paliwowe powrotne przy filtrze. zdjąłem z wtrysku przewód przelewowy i zacząłem ciągnąć paliwo i oczywiście podłączyłem pompę w baku na krótko do bezpiecznika i jak przeciągam paliwo przez wężyk przelewowy to w przeźroczystym wężyku nie pojawia się paliwo. Nie wiem czym może być to spowodowane.

a dodam że w wężyku przelewowym już szło normalnie paliwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 01.gru.2013 22:11:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
zaciagasz powietrze i dlatego tak sie dzieje,sprawdz czy nie masz poluzowanych nakretek od przewodów wysokiego cisnienia

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 02.gru.2013 12:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2013 21:38:00
Posty: 4
może być to spowodowane tym że słabo zacisnąłem przewody przy filtrze bo zrobiłem to na kombinerki i drut :) dziś zacisne to morsami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 25.lut.2014 18:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2013 17:54:01
Posty: 6
Witam.

Ze wzg. na każdorazowe przeładowanie turbiny i jej blokowanie na 1,6Bar, zachęcony manualami z forum wziąłem się za jej demontaż i czyszczenie. Postanowiłem także zajrzeć do odmy i wałków - gdybym wiedział ile jest roboty z głowicą kierowcy drugi raz bym się na to nie zdecydował :/ Składam teraz to do kupy.

I mam pytanie odnośnie powietrza w VP44

Czy jeśli odkręciłem przelewy na wtryskiwaczach (przelew posiada zawór zwrotny) oraz przewody wysokiego ciśnienia lecz nie ruszyłem niczego po stronie zasilania pompy to muszę przeprowadzić pełną procedurę odpowietrzenia czy wystarczy tylko popuszczenie ciśnienia na wtryskiwaczach?

Acha :D Mój silnik to BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 25.lut.2014 20:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Przewody wysokiego cisnienia na 100% a sama pompa teoretycznie mogla sie zapowietrzyc a nie musiala.Zobacz czy jest powietrze w przewodzie zasilajacym. Najszybciej odpowietrzyc pompe mozna w taki sposób: auto na równym terenie,sciskamy przewód zasilajacy i powrotu (np. małym sciskiem stolarskim) odkrecamy dekielek pompy wtryskowej,zdejmyjemy go ostroznie i zalewamy pompe ropa do pełna,nastepnie skrecamy wszystko do kupy. trzeba uwazac na dekielek ze sterownikiem poniewaz nie da sie go calkowicie odciagnac od pompy gdyz od sterownika do pompy biegnie tasiemka do czujnika.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: