Roger_35 napisał(a):
meszrum napisał(a):
gdyby był to problem hydrauliki, to niestety, lecz w Łodzi nie ma nikogo, komu mógłbyś oddać samochód do zrobienia wałków. najbliżej są Janki [Diagtronik].
decydując się na Łódź masz 2 wyjścia: albo surrealistycznie drogo, albo fatalnie niefachowo.
Z całym szacunkiem Meszrumie, ale nie zgadzam się z powyższym. Ani specjalnie drogo, a już tym bardziej fatalnie niefachowo. Jeżdże tam ze swoim BAU (o czym nie tak dawno pisałem) od trzech lat i jestem mega zadowolony. Nie podam tutaj namiarów, z dwóch powodów, nie mam zamiaru byc posądzonym o reklamę rzeczonego serwisu, a po drugie Panowie mają zapisy z dwutygodniowym wyprzedzeniem, także nie mają powodów do narzekań. Gdyby jednak ktoś miał ochotę sie tam serwisowac proszę o wiadomośc na PW.
Roger_35,
jak najbardziej masz prawo się nie zgadzać.
to bardzo dobrze, że znalazłeś warsztat, który spełnia Twoje oczekiwania. co więcej, podanie tutaj jego nazwy [którą podawałeś już niejednokrotnie] byłoby nawet bardzo wskazane.
jednakże, podchodzę do zagadnienia dosyć szeroko - znasz ten warsztat, jesteś jego stałym klientem. na przestrzeni lat w Łodzi zauważyłem, iż niemalże każdy łódzki warsztat, do którego trafiłem, w jakimś stopniu popełnia rażące błędy [a to brak blokad, a to zły olej, a to niechęć do G12, a to twierdzenia, że zacisków przednich się nie serwisuje, a to diagnostyka T z użyciem przegazówek na jałowym etc]. co więcej, zauważyłem także nieco inne podejście do klienta stałego i nowego.
inną rzeczą jest to, że liczba zdrutowanych V6 [po zrobieniu wałków w łódzkich warsztatach], które miałem przyjemność logować, woła o pomstę do Allaha.
stąd moje twierdzenia, które należy traktować ogólnikowo - nie znam przecież wszystkich warsztatów.
ale oczywiście są miejsca fachowe mechanicznie [np.: Axapol - rozrząd na zamiennikach z robocizną na blokadach 3400 PLN
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
], z tym, że ceny nierzadko przekraczają cennik ASO.
miejsc fachowych w zakresie diagnostyki, w Łodzi, nie spotkałem.