Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.
Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.
Basket mam pytanie no i problem.Mozesz mi wyjasnic?
17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.
Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.