.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 16:16:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AHF] PYTANIE O ROZRZAD
PostNapisane: 26.sty.2010 22:27:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2010 21:25:45
Posty: 54
Lokalizacja: PŁAWNO
Mam pytanie,czy po wymianie rozrzadu,nalezy wyregulowac zapłon? A sprawa wyglada tego typu,ze przy dodawania gazu np na 3 biegu pog gorke auto wpada w rezonans.Gdy juz obroty sa jednakowe az tak barzo nie czuc. I praca silnika jest dosc głosna. Wczesniej myslalem,ze to poduszki,wymienilem je bo były i tak uszkodzone,ale nadal jest tak samo.

_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2010 09:10:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2010 18:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2010 21:25:45
Posty: 54
Lokalizacja: PŁAWNO
Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.


Tak dokładnie chodzi o to auto z opisu. Poduszki już zmieniłem filtry,też wszystkie wymienione. Co do układu wtryskowego jade zrobić chipa wiec wszystko mi sprawdzi. A jeszcze podejrzewam jeszcze półoske bo tak patrząc po przyłożeniu suwmiarki nie chodzi zbyt prosto. Ale mesze sprawdzić je na tokarce. Pozdrawiam

_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2010 21:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2010 21:25:45
Posty: 54
Lokalizacja: PŁAWNO
Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.


Basket mam pytanie no i problem.Mozesz mi wyjasnic?

17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.


Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.

_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 01:12:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
MICHAS813 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.


Basket mam pytanie no i problem.Mozesz mi wyjasnic?

17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.


Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Błąd czujnika temp paliwa i pochrzaniony kat wtrysku są ze sobą ściśle powiązane.
Czy te błędy wróciły ?
Generalnie - wygląda mi na to iż przy / w trakcie zmiany rozrządu odpięto parę rzeczy i uruchamianio silnik bez kilku kostek wpiętych spowrotem.

Napisz jasno, które błędy nie dają sie skasować ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 06:29:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2010 21:25:45
Posty: 54
Lokalizacja: PŁAWNO
Baskecior napisał(a):
MICHAS813 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.


Basket mam pytanie no i problem.Mozesz mi wyjasnic?

17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.


Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Błąd czujnika temp paliwa i pochrzaniony kat wtrysku są ze sobą ściśle powiązane.
Czy te błędy wróciły ?
Generalnie - wygląda mi na to iż przy / w trakcie zmiany rozrządu odpięto parę rzeczy i uruchamianio silnik bez kilku kostek wpiętych spowrotem.

Napisz jasno, które błędy nie dają sie skasować ?


Wrocil tylko ten bład 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem,którego nie mogę skasowac. Dzis po powrocie z pracy jeszcze raz sprawdze i Ci napisze.

_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 09:26:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
MICHAS813 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
MICHAS813 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.


Basket mam pytanie no i problem.Mozesz mi wyjasnic?

17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.


Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Błąd czujnika temp paliwa i pochrzaniony kat wtrysku są ze sobą ściśle powiązane.
Czy te błędy wróciły ?
Generalnie - wygląda mi na to iż przy / w trakcie zmiany rozrządu odpięto parę rzeczy i uruchamianio silnik bez kilku kostek wpiętych spowrotem.

Napisz jasno, które błędy nie dają sie skasować ?


Wrocil tylko ten bład 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem,którego nie mogę skasowac. Dzis po powrocie z pracy jeszcze raz sprawdze i Ci napisze.

Podłącz się do zegarów i spróbuj pokasować w nich błędy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2010 19:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2010 21:25:45
Posty: 54
Lokalizacja: PŁAWNO
Baskecior napisał(a):
MICHAS813 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
MICHAS813 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Nie wiemy o jakim silniku mowa, ale domyślam się że o autko z podpisu.
Bezwzględnie po wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku, zwany inaczej początkiem tłoczenia.
Reszta informacji na forum.

Co do rezonansu: poduszki silnika/skrzyni/ niesprawny układ wtryskowy/ filtry do kontroli.


Basket mam pytanie no i problem.Mozesz mi wyjasnic?

17571 Czujnik temperatury paliwa - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17656 Początek wtrysku - regulacja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem(tego nie mogę skasować) - BŁĄD SPORADYCZNY
771 Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
562 Czujnik poziomu oleju
zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 Sterownik silnika
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY.


Proszę o wyjaśnienie i co robić dalej.
_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Błąd czujnika temp paliwa i pochrzaniony kat wtrysku są ze sobą ściśle powiązane.
Czy te błędy wróciły ?
Generalnie - wygląda mi na to iż przy / w trakcie zmiany rozrządu odpięto parę rzeczy i uruchamianio silnik bez kilku kostek wpiętych spowrotem.

Napisz jasno, które błędy nie dają sie skasować ?


Wrocil tylko ten bład 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem,którego nie mogę skasowac. Dzis po powrocie z pracy jeszcze raz sprawdze i Ci napisze.

Podłącz się do zegarów i spróbuj pokasować w nich błędy.



Basket dzis wszystkie sie usuneły i nie wrociły. Do zegarów tez sie podłaczyłem i tam nic juz nie ma.A wszystkie styki od czujnikow zapryskałem preparatem i narazie jest dobrze.Dziekuje Ci za zainteresowanie sie i odpisanie.Pozdrawiam

_________________
Audi A3 1,9 TDI 110 km AHF 2000 r.+ witaminka 140 km/295 Nm.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: