Witam.
Logi w końcu zrobione, teraz zobaczyłem, że gdzieś mi umknęły 000 normalne, ale kąt wtrysku mam do małej poprawki. Co dalej z logów? sam to mogę stwierdzić, że ostry bałagan musi być w tym aucie:), a co wy możecie powiedzieć. Dodam, że auto do około 3500 obrotów idzie dobrze, po czym pojawiają się następujące błędy:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
G72 siedzi na wężu przed turbiną, jutro wymienię, dodatkowo g62 również jutro( chodzi o ten w głowicy tak?), nie wiem gdzie się znajduje g71, ale po wykasowaniu, pojawia się dopiero po przekroczeniu 3500 obrotów na 3 biegu.
Link do logów:
000BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eef ... 598a1.html
003BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/736 ... 1b9d1.html
004BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ad ... 8d7bb.html
004 007 013 normalne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89e ... 516fc.html
000 003 008 DYN:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/871 ... 94814.html
003 008 DYN:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69d ... 576ad.html
008 010 011:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b36 ... a89a8.html
Pozdrawiam
Czy G71 znajduje się w ECU?, czyli ECU do wymiany? a czy jak włożę ECU z wersji z immo, będzie mi to działać jeżeli u siebie go nie mam?