.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 16:34:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 1z] Wysokie korekcje
PostNapisane: 03.lut.2010 22:26:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:58:58
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
Witam
Właśnie co niedawno zrobiłem statycznie 000 001 013, co mnie zaniepokoiło to bardzo wysokie korekcje na 2 cylindrach. Co może mieć na to wpływ ? Kąt wtrysku do ustawienia, powinien mieć 51 jak mniemam? Może jeszcze jakieś sugestie?
Oto link do logów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4a ... 52c2a.html

_________________
a6 2,7 230 KM quattro tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2010 22:37:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Albo masz rozwalone ECU, albo silnik do naprawy, albo olej podpiera szklanki, albo leży układ wtryskowy, albo zrypałeś konwersję logów ...
Czy czasem przy konwersji do Excela coś się nie pochrzaniło ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2010 22:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:58:58
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
Właśnie przy konwersji logów nic nie zmieniło się. Chciałem sprawdzić stan silnika i już właśnie w vagu jeszcze przed logowaniem były te dwie duże wartości. Basket, dodam, że auto normalnie jeździ, lecz jakiś miesiąc temu było w serwisie boscha(nie wieżę co do ich umiejętności, nastawnik w moim golfie czyścili podłączając do zasilania pompy płyn do czyszczenia układów wtryskowych, oczywiście bez rezultatu). Auto po normalnej jeździe i zgaszeniu przestało odpalać. W serwisie boscha zmieniali kompa, pompę wtryskową i w końcu czujnik położenia wału. Po zmianie czujnika samochód zaczął normalnie jeździć. Nie wiem jak wyglądały korekcje wcześniej bo nie miałem jeszcze Vaga. Dodam, że auto teraz ciągle jeździ, w 30 stopniowe mrozy również odpalało. Jedynie co, po zmianie tego czujnika auto szarpie od 3 biegu w górę, myślę, że nie jest to takie szarpanie jak z winy nastawnika(przerobiłem u siebie). Masz dalej jakieś sugestie? Może coś rozjaśniłem tą wypowiedzią?

_________________
a6 2,7 230 KM quattro tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2010 13:36:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Potrzebujemy porzadnie zrobione logi statyczne - kazda grupa osobno ok.30 sek na maxymalnie nagrzanym motorze.

czyli

Statyczne normalne : 000,001,004,007,013
Statyczne Basic Settings : 000,003,004

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 22:27:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:58:58
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
Witam.
Logi w końcu zrobione, teraz zobaczyłem, że gdzieś mi umknęły 000 normalne, ale kąt wtrysku mam do małej poprawki. Co dalej z logów? sam to mogę stwierdzić, że ostry bałagan musi być w tym aucie:), a co wy możecie powiedzieć. Dodam, że auto do około 3500 obrotów idzie dobrze, po czym pojawiają się następujące błędy:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
G72 siedzi na wężu przed turbiną, jutro wymienię, dodatkowo g62 również jutro( chodzi o ten w głowicy tak?), nie wiem gdzie się znajduje g71, ale po wykasowaniu, pojawia się dopiero po przekroczeniu 3500 obrotów na 3 biegu.

Link do logów:
000BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eef ... 598a1.html
003BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/736 ... 1b9d1.html
004BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ad ... 8d7bb.html
004 007 013 normalne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89e ... 516fc.html
000 003 008 DYN: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/871 ... 94814.html
003 008 DYN: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69d ... 576ad.html
008 010 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b36 ... a89a8.html
Pozdrawiam

Czy G71 znajduje się w ECU?, czyli ECU do wymiany? a czy jak włożę ECU z wersji z immo, będzie mi to działać jeżeli u siebie go nie mam?

_________________
a6 2,7 230 KM quattro tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 09:12:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kat wtrysku to Twoj najmniejszy problem.
Zacznij od wymiany czujnika temperatury oraz "ozywienia" regulacji cisnienia doladowania(stad 0575).
Do sprawdzenia:

- przewodu ukladu nadcisnienia
- zawór upustowy - czy sie nie zacina
- polaczenia elektryczne z N75 oraz sam zawór N75

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: