.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 18:54:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 AAH] nie odpala i nie pracuje
PostNapisane: 21.lut.2010 12:12:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
witam! znajomy kupił taki sprzecik i probujemy odchwascic. samochod ma gazownie 2gen i dziala to przyzwoicie, takze iskra jest. jednak na benzynie jest problem, bo nie odpala, nie prycha, ani nie pracuje przy przelaczeniu z gazu na benz, niby raz udalo sie go utrzymac jakims cudem na moze dziesiec sekund ale pracowal nie na wszystkich cylindrach. ogolnie awaria benzyny nastapila juz kilka lat temu.
co udalo mi sie ustalic:
- pompa paliwa pracuje (po wlaczeniu kluczyka na chwile i podczas pracy silnika caly czas), zostala tez zamieniona na drugą dla pewności, dostaje tez pelne napiecie zasilania
- powrot paliwa drozny, nawet poldaczylem za regulatorem cisnienia paliwa do baniaka 5l i napelnil sie w moze 2-3minuty
- z podłączoną i odłączoną przepływką nie działa, na gazowni zmienia sie troszke praca silnika
- nie mialem przy sobie oscyloskopu i nie mogłem sprawdzić impulsów na wtryskiwaczach, w każdym razie dostają na zielono/białym +12v. jedyne to podłączyłem miernik elektroniczny równolegle z wtryskiwaczem i pokazywało jakąś uśrednioną wartość, na wolnych obrotach może 0,05v a przy przygazówce do 0,2-0,3v, w moim (2.2l na elektronicznym wtrysku) dla porównania na wolnych 0,2-0,3 , przygazówka ponad 1v.
- wyeliminowalem tez emulator od gazowni, zapinajac wtyczki benz bezposrednio na wtryskiwacze

vag jakby nie wyrzuca bledow, tylko sond lambda, ale to najprawdopodobniej od gazowni

zczytalem podstawowe bloki, grupa zero, moze ktos z Was zinterpretuje:
wolne obroty rozgrzany:
143, 135, 038, 000, 000, 134, 004, 000, 082, 000

podwyższone może 2-3tyś:
146, 240, 137, 000, 000, 134, 004, 000, 079, 110

moze macie jakis pomysl co moglo sie wysypać? ja chwilowo nie mam pomyslu, wydaje sie jakby wiekszosc jest ok, moze tylko czasy wtrykiwaczy sa duuuzo za krotkie? tylko dla czego? przepływka? czy powinien odpalac z odpiętą przepływką? i nie zalewa go benz na pewno, bo przy pracy na gazie jest wpieta benz bez emulatora i nic sie nie dzieje, a powinien dwa opaliwa podać i zdechnąć.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2010 19:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
okazalo sie, ze byl immobilizer na pompe, rozrusznik i zasilanie wtryskiwaczy. zardzewial przekaznik ten od wtryskiwaczy i slabo stykal. stykal akurat gdy mierzylem napiecie i to mnie zmylilo. wywalilem chama i bryka dziala na benzynie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: