.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:28:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 2.5 TDI PROBLEM Z ROZRUCHEM PO NOCY
PostNapisane: 21.gru.2009 15:44:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam

Kolega ma problem z C4 2.5 TDI AAT.
Kiedy po nocy odpala silnik , swiece zagrzane trzeba dlugo krecic zeby odpalił,nieraz brakuje akumulatora.
Świece sprawne,akumulator tez ok.
Między filtrem a pompą wtryskową wstawił zaworek jedno kierunkowy (zeby paliwo sie nie cofało) i to tez nie pomogło.

W lecie było lepiej ale tez trzeba było troche kręcic ok.6-8 sekund.

Gdzie moze być przyczyna.

Dziekuje za informacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 16:12:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
może trzeba zapłon :) Ja się na tym nie znam za bardzo, ale latem mój też był chimeryczny, po ustawieniu pompy pali bdb.
EDIT: o tu coś masz :) http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=69127

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 22:18:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Jeśli opiszesz dokładniej objawy "niepalenia" oraz podasz kąt wtrysku w Basic Settings VAG-a to podyskutujemy a tak to na dwoje babka WRÓŻYŁA.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2009 22:28:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Mam vaga wiec dam znac jak sprawa wyglada.
Tylko mozesz napisac krok po krok gdzie dokladnie W vagu sie to robi ?

dzieki wielkie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2010 12:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
SIMONmk2 napisał(a):
Mam vaga wiec dam znac jak sprawa wyglada.
Tylko mozesz napisac krok po krok gdzie dokladnie W vagu sie to robi ?

dzieki wielkie :)


Witam
Troche czasu mineło ale odkopałem stary temat :)

Mam małą prośbe bo nie moge połączyć sie z wagiem ;/

Co jest tego przyczyna ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 04:26:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Spalony bezpiecznik, a jeśli to 100c4 - pewnie masz fejsa za 60zł i sobie nie radzi.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 05:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Start baud na 240 i będzie się łączył bez problemów.
Reszta na forum opisywana wiele razy ....

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: