.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:41:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Całkowity brak mocy- LOGI 2.5 tdi AKN
PostNapisane: 27.lip.2010 11:40:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kolega prosił mnie a właściwie Was o pomoc. Auto wogóle nie ma mocy. Osiąga tylko nieco ponad 2 tys obrotów. Do tego momentu sa zrobione logi bo nie bylo mowy o rozbujaniu go do 4tys. Co prawda sa tylko logi dynamiczne ale jesli beda potrzebne jakieś jeszcze to oczywiscie sie zrobi

000 http://img20.imageshack.us/img20/8780/000bjb.jpg

001 http://img833.imageshack.us/img833/3131/001hg.jpg

003 http://img443.imageshack.us/img443/8706/003fj.jpg

004 http://img80.imageshack.us/img80/709/004peu.jpg

008 http://img192.imageshack.us/img192/6299/008yss.jpg

010 http://img189.imageshack.us/img189/6192/010qyw.jpg

011 http://img69.imageshack.us/img69/6049/011bh.jpg

Z gory serdecznie dziekuje

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 13:11:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Przepływka leży totalnie. Lecz z Turbo jest najmniej wesoło.
opcja.
1. nieszczelność w układzie T.
2. rozszelniony intercooler, lub peknieta rura z T do IC. (zbadajcie)
3. potem sie zobaczy.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 27.lip.2010 13:31:24 przez grejf, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 13:14:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Dziekuje serdecznie. Sprawdzimy to co napisałes i poszukamy dalej.
Pozdr.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 13:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Widze, że to chyba automat. Sposób na zrobienie logów od 1700 RPM do prawie 4000RPM

Kierowca jedzie na około 2,3RPM i pedał gazu 100% podłoga, pasażer obserwując obroty jak aftomat zbije, wciska log start i czeka, aż osiągnie dany 3, lub 4 bieg maksimum obrotów w dymamiczych. Nawet jak sobie zmieni bieg to obetniesz logi dynamiczne do ost najwyższej wartości RPM. Więcej widać :)

Jak nie będzie nieszczelnosci, możliwe że katalizator jest zapchany.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Całkowity brak mocy- LOGI 2.5 tdi AKN
PostNapisane: 27.lip.2010 13:44:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
po co sobie tak zycie komplikowac z tym logowaniem? - wlaczyc logowanie na postoju, butnac i z pliku wyciac poza butowaniem i juz. Ewentualnie ustawic logowanie tak zeby tylko kliknieciem rozpoczac zapis pliku...w guzika myszki chyba trafic sie palcem da w czasie jazdy? (ryzyko podobne jak zmiania stacji w radiu podczas jazdy) Druga do tego osoba nie jest potrzebna.
W tym aucie przeplywka na tym etapie nic bym sobie glowy nie zawracal - to na 99% problem nieszczelnosci: jedna osoba robi przygazowki a druga obserwuje silnik/dolot czy gdzies nie syczy/dmucha
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 13:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Przemek bezpieczeństwo przede wszystkim :peace: , a co do logu faktycznie mozna wlaczyc i szukac prostej i wyciąć potem :)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 13:52:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Nie wiem jak to fachowo opisac ale turbina jest okopcona(mniej wiecej na srodku na łączeniu) jutro sprawdzimy na postoju.
Jeszcze raz dzieki.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: