Panowie problem powraca. Od kilku dni auto jest tępe jak szpadel. Nie chce jechać, VAG wyrzucał błąd czujnika G71. Wczoraj się zabrałem za kontrolę połączeń. Sprawdzałem miernikiem przejście i było ok. Niestety błąd nadal występował. Przeczyściłem wtyki we wtyczce do czujnika G71 i EKU kontakt sprayem. Nadal błędu nie dało się skasować. Sprawdziłem we wtyczce napięcia i moje obserwacje były następujące.
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 3 w EKU nr 14 napięcie 5V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 4 w EKU nr 15 napięcie 0.08V
- Gniazdo we wtyczce do G71 nr 1 w EKU nr 16 napięcie 0V
Wszystko ładnie pięknie, ale w tym schemacie jasno widać, że na pinie 4 we wtyczce (EKU 15) napięcie podczas pracy silnika powinno wynosić 1.96V a u mnie jest 0.08V. Czy to może być przyczyna źle działającego G71?. Pozostałe napięcia zgadzają się ze schematem tylko to jedno mi nie pasuje. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś z Was zmierzył u siebie napięcia we wtyczce od G71.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 5a35a.html
pozostałe schematy:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7fe2f.html