.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 01:39:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ( A6 C4 1.9TDi - 1Z ) Kłopot z nierówną pracę silnika.
PostNapisane: 17.lis.2010 22:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 09:50:15
Posty: 109
Lokalizacja: Gdynia
Witam,
Mam problem z nierówną pracą silnika na biegu jałowym od dawna (ze 2 lata)
Poza tym silnik zachowuje się prawidłowo nie przerywa wkręca się równo aż
do 4000 obr/min.
Nie jest to nastawnik, bo przerywałoby również gdzieś przy 2000 - 2500 obr/min, a tam jest dobrze.
Mam VAGa - polskiego ver 2,5 który nie pokazuje żadnych błędów silnika - nic .
Nie ma więc co kasować. Po uruchomieniu auta gaśnie ikonka silnika. Pokazuje OK.
Odłączyłem wszystkie wtyczki od N75, turbiny, przepływomierza a silnik ciągle pracuje ( tak samo kulawo jak poprzednio ) - nie gaśnie.
Wygląda na to, że albo komputer nie czyta danych z tych czujników, albo jest jakaś przerwa na drodze do komputera.
Trochę podejrzewam, że ten silnik zrobił się wolnossący, a turbinę nic nie reguluje.
Czy można ten silnik jeszcze reanimować ??, bo tak naprawdę nie wiem od czego
zacząć ?! Czy mogę liczyć na Waszą pomoc w tym zakresie ?

Pozd
rr


Ostatnio edytowano 18.lis.2010 14:43:00 przez wappen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2010 01:02:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Poprosimy o komplet logów dynamicznych oraz 001 statycznie 004 bs, 004 stat, 013 stat.
To na początek.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2010 17:06:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 09:50:15
Posty: 109
Lokalizacja: Gdynia
Witam znowu,
Byłem dzisiaj w specjalistycznym zakładzie V-tech, bo coś mój samochód nie chce się łaczyć z moim VAG-iem 2,5 .
Myślałem, że to mój interface szwankuje, a tu okazało się że nie można w ogóle połączyć się ze sterownikiem silnika (ABS, Air bag, Klima - wszystko gra ).
No i zostałem z kulejącym samochodem w którym można wszystkie wtyczki na silniku wyłaczyć, a on dalej chodzi !!!?
Co mi radzicie zrobić celem naprawy ??
Ja widzę rozwiązanie w zakupie używanego silnika wraz ze sterownikiem !!! co o tym myślicie ?
Póki co będę jeździł, aż stanie na dobre.
POZD
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2010 19:26:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Podmien ecu z innego silnika. Być może padło Ecu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: