.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 19:53:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z kontrolką CAT w Audi A8
PostNapisane: 12.maja.2011 19:28:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 16:27:32
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Witam mam problem zapaliła mi sie kontrolka CAT w audi A8 4,2 97r motor trochę kuleje ale kontrolka nie gaśnie.Sprawdzałem świece i cewki wydaje sie wszystko ok ale z układu wydechowego co jakiś czas wypada mi coś w rodzaju plastra miodu chyba katalisator czy to możliwe ze przez to zapchał mi układ wydechowy????pomóżcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 19:53:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Prawdopodobnie leży moduł zapłonowy lub któraś z cewek, ewentualnie `zawiesił` się regulator ciśnienia paliwa (jak było u mnie). Wypadają zapłony, a katy grzeją się do czerwoności, a pewnie troche tak pojeździleś, więc teraz trzeba wypruć je całkowicie.

Zamiast bawić sie w podmianki podpiąć vaga, sprawdzić cylindry i dawkę.

Powodzenia i pozdrawiam.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 20:26:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 16:27:32
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
a czy powiesz mi gdzie dokładnie w A8 jest ten zawór ciśnienia paliwa czy mogę zrobić to sam czy musze podłączyć WAGA i za co wogóle odpowiedzialna jest kontrolka CAT zapaliła mi sie pierwszy raz nie wiem w czym szukać dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 20:56:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Poszperaj troche na forum :)

Zaworu `na oko` nie sprawdzisz, nie ma co szukać w ciemno, bo podpinając vaga masz w zasadzie czarno na białym, spalanie jak pamietam grupa 008 powinno być 1,26-1.6 z wyłączoną klimą, jak masz więcej, to podmień zawór.

Grupy 18 i 19 to wypadające zapłony mierzone na minute. Jeśli któryś cylinder kuleje, zamień miejscami moduły. Gdy po zamianie modułów wypadający zapłon przechodzi na drugą głowice - masz uwalony moduł. Jeśli nie - zamieniaj miejscami cewki.

Popytaj w watku spotowym swojego rejonu, może ktoś z parafii Ci to sprawdzi za niewielką opłatą.
Generalnie nie jeździj autem, rozlewanie się paliwa po tłokach nie jest zdrowe.

EDIT: Oczywiście sprawdź najpierw zawór - jak jest uwalony to misfire na cylindrach bedzie wyskakiwał zmiennie.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 14:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2011 16:27:32
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
A czy wiecie który moduł odpoiedzialny jest za jakie cylindry???podpiętepod moduły mam przewody dwa w kolorze czarnym i dwa w kolorze brązowym.Moduły nie są przykręcone tylko leżą sobie luzem jak to dokładnie sprawdzić i ile może kosztować taki moduł??dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: