Poszperaj troche na forum
Zaworu `na oko` nie sprawdzisz, nie ma co szukać w ciemno, bo podpinając vaga masz w zasadzie czarno na białym, spalanie jak pamietam grupa 008 powinno być 1,26-1.6 z wyłączoną klimą, jak masz więcej, to podmień zawór.
Grupy 18 i 19 to wypadające zapłony mierzone na minute. Jeśli któryś cylinder kuleje, zamień miejscami moduły. Gdy po zamianie modułów wypadający zapłon przechodzi na drugą głowice - masz uwalony moduł. Jeśli nie - zamieniaj miejscami cewki.
Popytaj w watku spotowym swojego rejonu, może ktoś z parafii Ci to sprawdzi za niewielką opłatą.
Generalnie nie jeździj autem, rozlewanie się paliwa po tłokach nie jest zdrowe.
EDIT: Oczywiście sprawdź najpierw zawór - jak jest uwalony to misfire na cylindrach bedzie wyskakiwał zmiennie.