.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 18:37:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Auto po wymianie filtra paliwa i odpowietrzeniu nie odpala
PostNapisane: 28.maja.2011 17:19:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2011 17:12:33
Posty: 23
Lokalizacja: Dongen - Holandia
Witam - mam audi A6 2.5 TDI avant r.pr.2000

Mam problem.Mianowicie rok temu wymienialem pompe paliwowa VP44 - przod i pompe w baku paliwa .Oraz pasek rozrzadu.Tydzien temu jade obroty 3 tys.setka - dodaje gazu a ..tu NIC.Za chwile wszystko ok.I tak na odcinku 29 km ze 30 razy.Poczytalem na forum i stwierdzilem ze pewnie musze wymienic filtr paliwa.Kupilem nowy wydrukowalem instrukcje i wymienilem.Zastartowalem auto - pochodzil z 5 sekund i zgasl.

Przeczytalem o odpowietrzaniu.Widzialem luki powietrza w wezyku przezroczystym.Tak wiec zgodnie z instrukcja zbudowalem : pojemnik dwa wezyki - jeden do krucca - podlaczylem a drugi do odkurzacza (zakleilem duzy otwor korkiem-wlozylem wezyk i sylikonem uszczelnilem)

Potem postepowalem zgodnie z instrukcja.
T,z - najpierw wyjolem bezpiecznik 28 - kabel i do + w akumulatorze.Potem podlaczylem to urzadzenie ssace.

odpowietrzylem.I dalej NIE CHCE ODPALIC.

a wyczerpalem akumulator - ale w aucie zeby nie odlanczac (komputer) naladowalem.

Teraz siedze i mysle.

Dzwonilem juz do paru znajomych - w tym jednego mechanika od silnikow dizla - i ten powiedzial ze nigdy nie slyszal o odpowietrzaniu pompy.

Jak mi juz Wy nie pomozecie - to klops !!! No i moja zona ,ktora nigdy nie holowala auta - bedzie musiala mnie wziasc na hol i chyba do mechanika zaciagnac.Nie ukrywam ,ze nie wiem jak to bedzie wygladac.
BARDZO prosze o jakies sugestie - co moge jeszcze zrobic.

Pozdrawiam serdecznie

Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 09:21:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
popraw temat zgodnie z regulaminem
oznaczenie motoru w tytule pomaga naszym specom !

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Auto po wymianie filtra paliwa i odpowietrzeniu nie odpa
PostNapisane: 29.maja.2011 11:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
peter1965 napisał(a):
Dzwonilem juz do paru znajomych - w tym jednego mechanika od silnikow dizla - i ten powiedzial ze nigdy nie slyszal o odpowietrzaniu pompy.Piotr


to faktycznie dobry fachowiec od diesla. Lepiej do niego nie jedź.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 15:15:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Miałem dokładne ten sam problem co ty z odpowietrzeniem. Za mało wlałem paliwa do filtra i sie zapowietrzył po 5 sekundach. Odpowietrzałem zgodnie z instrukcją ze 3 dni- w moim przypadku kluczem do wszystkiego było poluzowanie nakrętek wtryskiwaczy i dokręcenie ich palcami

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 06:59:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2010 20:32:15
Posty: 92
Lokalizacja: Łuków
zakup sobie pompke ręczną


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 07:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
nie jestem pewny czy w audi jest tez ten patent ale w wiekszosci aut po 99r wystarczy pokrecic rozrusznikiem ze 2 razy po 10- 15sec i sie odpowietrza sam na pewno jest tak w toyotach i volvach z reszta aut nie jestem pewny.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 09:49:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
enduroboy napisał(a):
nie jestem pewny czy w audi jest tez ten patent ale w wiekszosci aut po 99r wystarczy pokrecic rozrusznikiem ze 2 razy po 10- 15sec i sie odpowietrza sam na pewno jest tak w toyotach i volvach z reszta aut nie jestem pewny.

fieste 1.6D z 86r traktowalem tak, ze jak wymienialem filtr paliwa to nie zawsze nawet go zalewalem paliwem (rozrusznikiem naciagnie bez problemu - podobnie jak w przypadku zyjezdzenia paliwa do zera - zdarzalo mi sie) - z VP44 trzeba sie obchodzic delikatnie chyba, ze czlowiek chce sie zubozyc np o 3 kola to prosze bardzo :peace:

Nie wiem wg jakiej instrukcji wymieniales ten filtr paliwa ale jezeli zacisnales weze przed i za filtrem, zalales filtr i ostroznie nasunales weze na filtr i dopierp wtedy zdjales zaciski (czyli zminimalizowales ilosc powietrza, ktora sie dostala) to auto powinno zapalic bez problemu i zadnego odpowietrzania... jezeli nie zaciskales wezy tylko wymieniles filtr paliwa "tak po prostu" to dales d.... - jezeli sie nie znasz to musisz poszukac prawdziwego mechanika (ten, ktory nie slyszal o odpowietrzaniu pompy raczej sie nie nada)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: