enduroboy napisał(a):
nie jestem pewny czy w audi jest tez ten patent ale w wiekszosci aut po 99r wystarczy pokrecic rozrusznikiem ze 2 razy po 10- 15sec i sie odpowietrza sam na pewno jest tak w toyotach i volvach z reszta aut nie jestem pewny.
fieste 1.6D z 86r traktowalem tak, ze jak wymienialem filtr paliwa to nie zawsze nawet go zalewalem paliwem (rozrusznikiem naciagnie bez problemu - podobnie jak w przypadku zyjezdzenia paliwa do zera - zdarzalo mi sie) - z VP44 trzeba sie obchodzic delikatnie chyba, ze czlowiek chce sie zubozyc np o 3 kola to prosze bardzo
Nie wiem wg jakiej instrukcji wymieniales ten filtr paliwa ale jezeli zacisnales weze przed i za filtrem, zalales filtr i ostroznie nasunales weze na filtr i dopierp wtedy zdjales zaciski (czyli zminimalizowales ilosc powietrza, ktora sie dostala) to auto powinno zapalic bez problemu i zadnego odpowietrzania... jezeli nie zaciskales wezy tylko wymieniles filtr paliwa "tak po prostu" to dales d.... - jezeli sie nie znasz to musisz poszukac prawdziwego mechanika (ten, ktory nie slyszal o odpowietrzaniu pompy raczej sie nie nada)
Pozdrawiam,
Przemek